Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ.....Ανακοίνωση παραίτησης


Μετά από σχεδόν δύο χρόνια παρουσίας μου στον πάγκο του Άρη, σήμερα 28/1/2013 υπέβαλα στην διοίκηση την παραίτησή μου την οποία και γνωστοποίησα στου ποδοσφαιριστές.
Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ομάδα τα οποία είναι συνεχώς αυξανόμενα με οδήγησαν σε αυτό το σημείο πράγμα το οποίο ήταν το τελευταίο που ήθελα να συμβεί.
Ξεκινώντας από το οικονομικό, το τελευταίο διάστημα η κατάσταση είχε γίνει αρκετά δύσκολη, καθώς ποδοσφαιριστές εξέφραζαν συνεχώς την επιθυμία τους να σταματήσουν . Δεν είχαν διάθεση να προπονηθούν και ήταν πολύ δύσκολο για εμένα να τους δώσω κίνητρο να κάνουν όπως πρέπει προπόνηση στην οποία δεν συμμετείχαν πάντα όλοι οι ποδοσφαιριστές, πράγμα το οποίο δυσχέραινε το έργο μου.
Γνώριζα από το καλοκαίρι ότι η διοίκηση για να τα βγάλει πέρα θα χρειαζόταν βοήθεια η οποία ακόμη και τώρα παρά τις εκκλήσεις που έγιναν το τελευταίο διάστημα δεν ήρθε, παρά μόνο λίγη από έναν έρανο που έγινε μετά το παιχνίδι με τον Όλυμπο ύστερα από δηλώσεις μου στην τηλεόραση του Αχελώου. Παρά το γεγονός ότι έχω πάρει ελάχιστα χρήματα σε σχέση με την συμφωνία που είχα με την ομάδα, έκανα πάντα πίσω συμπαραστεκόμενος όλο αυτό το διάστημα στην προσπάθεια των ανθρώπων αυτών να βρουν πόρους για την ομάδα, παρά το γεγονός ότι οι υποχρεώσεις μου ήταν βασισμένες στα συμφωνηθέντα . Αυτό όμως που στην  κυριολεξία με γονάτισε ήταν το θέμα των προπονήσεων αφού από την αρχή μέχρι τώρα, η ομάδα δεν έχει γήπεδο να προπονηθεί. Κάθε μέρα είχαμε πρόβλημα αφού για τρεις μήνες δεν χρησιμοποιούσαμε καθόλου το γήπεδο του Αιτωλικού. Το τελευταίο διάστημα συμφωνήθηκε να μπαίνει η ομάδα για προπόνηση δύο φορές την εβδομάδα, όμως λόγω των βροχοπτώσεων είχαμε να μπούμε δύο βδομάδες μέσα.
Με αυτή την ομάδα έζησα μεγάλες στιγμές αφού στα σχεδόν δύο χρόνια της παρουσίας μου η ομάδα έπαιξε συνολικά στο τοπικό, περιφερειακό και αγώνες μπαράζ 47 παιχνίδια πρωταθλήματος πετυχαίνοντας 32 νίκες 11 ισοπαλίες και 4 ήττες  κατακτώντας αήττητοι την άνοδο και με διαφορά από τον δεύτερο 23 βαθμούς
. Μετά από 17 χρόνια η ομάδα βρέθηκε ξανά στο περιφερειακό και σύντομα θα βρεθεί και στην Γ Εθνική.
Να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου τον Χρήστο Κυριάκη και τον Νίκο Κράνη που ήταν και πέρυσι συνεργάτης μου. Να ευχαριστήσω την διοίκηση που μου εμπιστεύτηκε την τύχη αυτού του μεγάλου συλλόγου και για την συνεργασία που είχαμε, ήταν τιμή μου. Να ευχαριστήσω πάρα πολύ τους φιλάθλους του Άρη για την αγάπη που μου έδειξαν και κυρίως τους Ανεπιθύμητους οι οποίοι με έφεραν στην ομάδα και μαζί ζήσαμε σπουδαία πράγματα. Αφήνω για το τέλος αυτούς τους με τους οποίους αυτά τα δύο χρόνια κάναμε μία πολύ καλή ομάδα για την οποία μιλάνε όλοι με τα καλύτερα λόγια, τους ποδοσφαιριστές μου, παλιούς και νέους. Ήταν πραγματικά τιμή μου που συνεργάστηκα με αυτά τα παιδιά οι οποίοι  αξίζουν και σαν αθλητές και σαν χαρακτήρες και παρά τα προβλήματα τα δίνουν όλα σε κάθε παιχνίδι, τους εύχομαι τα καλύτερα και να έχουνε πάντα επιτυχίες.
Φεύγω σαν φίλος και με την συνήδεισή μου ήσυχη γιατί στην παρουσία μου στην ομάδα έδωσα και την ψυχή μου γι αυτήν .
Θα ήθελα να ευχηθώ στην ομάδα του Άρη την άνοδο και θα συμπαρασταθώ και εγώ σαν φίλαθλος πλέον της ομάδας, αφού όπως και να έχει ο Άρης είναι η ομάδα μου και ακόμη και έρθει κάποια στιγμή να βρεθώ αντίπαλός του, μπορεί να κάνω το καλύτερο για την ομάδα που θα εργάζομαι, αλλά δεν θα πάψω ποτέ να είμαι Άρης