Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

ο Γιώργος Νικολόπουλος απαντάει στις ερωτήσεις του Μεσολόγγι Σπόρ..

η συνεντευξη του 17χρονου Μεσολογγίτη ποδοσφαιριστή στο
Μεσολόγγι Σπορ...
1.Ποια η εμπειρία που απέκτησες αγωνιζόμενος στα πρωταθλήματα υποδομής;
--ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ,ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΟ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΑ
2.Ποια θεωρείς ότι είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά των συγκεκριμένων πρωταθλημάτων;
--ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΥ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
3.Παράλληλα με το ποδόσφαιρο θα ήθελες να σπουδάσεις; Και αν ναι, τι θα ήταν αυτό;
--ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΟΠΟΤΕ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΩ ΠΟΔΟΣΦΣΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΧΟΛΗ
4.Ποια είναι τα τρία πράγματα που θεωρείς ότι πρέπει να προσέξεις από εδώ και στο εξής ώστε να γίνεσαι όλο και καλύτερος παίκτης;
-ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΜΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ
5.Θεωρείς ότι το ταλέντο αρκεί για να γίνει κάποιος καλός ποδοσφαιριστής
-ΟΧΙ.ΑΠΛΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΛΙΕΡΓΗΘΕΙ ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ
6.Από πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο και με τι σκοπό
-.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ.Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 4 ΧΡΟΝΩΝ.ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
7.-Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 5-6 χρόνια;
-ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΣΕ 5-6 ΧΡΟΝΙΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
8.Με τι ασχολείσαι στον ελεύθερο χρόνο σου;
-ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΣΥΝΗΘΙΖΩ ΝΑ ΒΓΑΙΝΩ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΕΞΩ Η ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
9.Ποιο είναι το αγαπημένο σου πρωτάθλημα και σε ποια ομάδα ονειρεύεσαι να αγωνιστείς;
-ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ.ΕΓΩ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ NA ΕΚΑΝΑ ΝΤΕΠΟΥΝΤΟ ΣΤΗΜ SUPER LEAGUE ME ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ
10.ποιος ποδοσφαιριστής ειναι το προτυπό σου,και γιατί???
--ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΤΥΠΟ,ΑΠΛΩΣ ΣΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο INIESTA