Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

ο Κώστας Βαλμάς μιλάει στο Μεσολόγγι Σπόρ για τις πρώτες του εντυπώσεις..

Συνέντευξη με το νεαρό παίκτη του Αστέρα Τρίπολης Κώστα Βαλμά...
1.Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τον αθλητισμό και για ποιον λόγο;
Ξεκίνησα όταν ήμουν 10 χρονών γιατί μου άρεσε πολύ το ποδόσφαιρο.
2.Ένα σχόλιο για τα πρωταθλήματα υποδομής; Ποια πιστεύεις ότι είναι τα θετικά στοιχεία και τι χρειάζεται βελτίωση;
Το πρωτάθλημα υποδομής είναι πολύ ανταγωνιστικό γιατί όλοι οι ποδοσφαιριστές θέλουν να δείξουν τι μπορεί να προσφέρουν στην ομάδα τους.
3.Ποια η εμπειρία που απέκτησες αγωνιζόμενος στα πρωταθλήματα υποδομής;
Η εμπειρία μου ήταν να αγωνίζομαι με μεγάλες ομάδες αλλά να βρίσκομαι και εγώ σε μία από αυτές.
4.Σε ποια ομάδα του εξωτερικού θα ήθελες να αγωνιστείς και ποιον θα ήθελες για συμπαίκτη σου;
Στην Ρεάλ Μαδρίτης γιατί μου άρεσε από μικρός η ομάδα αυτή αλλά δεν έχω σκεφτεί κάποιον για συμπαίχτη.
5.Ανυπομονείς για την πρώτη σου συμμετοχή στον Αστέρα Τρίπολης ή είναι κάτι που δεν το σκέφτεσαι ακόμα;
Δεν το σκέφτομαι ακόμα γιατί εμένα ο στόχος μου είναι να κάνω τις προπονήσεις μου και να βελτιώνομαι μέσα από αυτές. Αν όμως μου δοθεί η ευκαιρία δεν θα πω όχι.
6.Ποιές ειναι οι εντυπώσεις σου μετα απο ενα χρόνο παραμονής σου στην ομάδα της Τρίπολης?
Είναι μια πολύ οργανωμένη ομάδα με ένα υγιές σωματείο. Αγωνιστικά,όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουν πολύ καλά στοιχεία και υπάρχει μια πολύ καλή συνεργασία μεταξύ μας.
7.Τι σημαίνει το ποδόσφαιρο για σένα;
Για μένα το ποδόσφαιρο σημαίνει μία πολύ δύσκολη δουλεία που θέλει σεβασμό, μεγάλη προσπάθεια και αγάπη προς αυτό.
8.Ποιο είναι το στοιχείο που κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε έναν καλό και έναν μέτριο ποδοσφαιριστή;
Δεν νομίζω να υπάρχει μέτριος ποδοσφαιριστής σε ένα τέτοιο επίπεδο αλλά και αν υπάρχει δύσκολα φένεται γιατί ο ένας βοηθάει τον άλλον.
9.Ποιο θεωρείς ότι είναι το δυνατό σου σημείο και ποιο το αδύνατο;
Υπάρχουν δυνατά και αδύνατα στοιχεία απάνω μου αλλά δεν θέλω να μιλήσω τώρα για αυτά. Όμως και στις 2 περιπτώσεις χρειάζεται υπομονή και αρκετή δουλειά στο να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο.
10.Παράλληλα με το ποδόσφαιρο θα ήθελες να σπουδάσεις; Και αν ναι, τι θα ήταν αυτό;
Όχι δεν έχω σκεφτεί να σπουδάσω κάτι.
11.-Θεωρείς ότι το ταλέντο αρκεί για να γίνει κάποιος καλός ποδοσφαιριστής;
Όχι δεν αρκεί γιατί στο ποδόσφαιρο δεν χρειάζεται να έχεις μόνο ταλέντο αλλά ακόμα πρέπει να έχεις πάθος, θέληση, υπομονή και να βγάζεις πολύ ενέργεια μέσα από την προπόνηση.