Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Αγης Πασάς...η ΑΕΜ ηταν η ομάδα που με βοήθησε να αναδειχτώ...


Όσα χρόνια και αν περάσουν στο πρόσωπο του Αγη Πασά βλέπεις εκείνον τον ποδοσφαιριστή που τον διακατέχει το ήθος, η τιμιότητα, η ντομπροσύνη μα το κύριο γνώρισμα του είναι ότι διαθέτει γνήσια ψυχή ,και την βγάζει στους αγωνιστικούς χώρους,και οχι μόνο,αφου και εκτός γηπέδων εχει τα πιο πάνω χαρακτηριστικά..
Γι’ αυτό το λόγο λοιπόν επιλέξαμε σήμερα,τον Αγη Πασά.να τον φιλοξενήσουμε στο Μεσολόγγι Σπόρ.
1.Τι ήταν αυτό που σε τράβηξε και ξεκίνησες να ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο? Σε επηρέασε το γεγονός ότι προέρχεσαι από μια άκρως ''ποδοσφαιρική'' οικογένεια ,αφου και ο θείος σου είχε αγωνιστεί με την ΑΕΜ στην ΒΈθνική?
... Αυτό που με τράβηξε να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο ήταν το γεγονός οτι απο μικρός μου άρεσε να βλέπω αλλά και να παίζω ποδόσφαιρο.Θαύμαζα τους ποδοσφαιριστές που έβλεπα στη τηλεόραση και ήθελα κι εγώ να τους μοιάσω όσο ήταν δυνατό.Το γεγονός οτι το μπαλκόνι του σπιτιού μου "έβλεπε" το γήπεδο Παπαδατών πιστεύω έπαιξε και αυτό το ρόλο του.Αλλά και τα χρόνια που μεγάλωσα ήταν πολυ διαφορετικά απο τα σημερινά,καθώς οι ασχολίες των συνομήλικων μου τότε δεν είχαν καμία σχέση με τα σημερινά παιδιά καθώς οι μόνη μας ασχολία ήταν το παιχνίδι "έξω",με μπάλες και άλλα παιχνίδια που όλα βελτίωναν τις ικανότητες του καθενός έστω κι αν αυτό δε γινόταν μεθοδευμένα.Σίγουρα το γεγονός οτι ο προέρχομαι όπως κ εσύ είπες απο "ποδοσφαιρική" οικογένεια ηταν πολυ σημαντικό γιατί απο πολύ μικρός πολλά απο τα ερεθίσματα που δεχομουνν απο τους οικείους μου είχαν πολύ δόση απο ποδοσφαίρο,τόσο από του θείο μου αλλά πολύ περισσότερο απο τον πατέρα μου.
2.Θεωρείς οτι η Αιτ/νία βγάζει ταλέντα?
..Αυτό πιστεύω οτι έχει αποδειχθεί γιατί αν κοιτάξουμε σε πολλές ομάδες ανα την Ελλάδα υπάρχουν πολλοί Αιτωλοακαρνάνες που αγωνίζονται σε αυτές και μάλιστα με γεμάτες χρονιές και σημειώνοντας και επιτυχίες.
3.Πες μας την καλύτερη εώς τώρα στιγμή στην καριέρα σου, αλλά και την χειρότερη ?
..Αυτή την ερώτηση θα σου την απαντήσω με βεβαιότητα οταν σταματήσω το ποδόσφαιρο γιατί θέλω να πιστεύω οτι,αν και παίζω ποδόσφαιρο πανω απο 10 χρόνια,δεν έχω δει τίποτα ακόμα (ελπίζω τα ασχημα να τα εχω δει ολα,χαχα),αλλα σίγουρα μια στιγμή απο αυτές που δε θα ξαχάσω ποτε ήταν η "πρώτη" στο νέο Καρα'ι'σκάκη με 35.000 κόσμο που είχα κληθεί να μαρκάρω τον Ριβάλντο που ανέκαθεν θαύμαζα.
4.Τι θυμάσαι απο την μεταγραφή σου στην ΑΕΜ?
... Θυμάμαι οτι είχα έρθει σε μια ομάδα με καλό κλίμα,καλούς ανθρώπους και μετά απο προσπάθεια όλων καταφέραμε να ανέβουμε στην Δ' Εθνική και να κρατηθούμε εκεί.Και αν όταν εφτασέ η στιγμή να φύγω είχα κάποια προβλήματα σίγουρα δε μετανιώνω σε καμία περίπτωση που ειχα έρθει και ούτε κρατάω κακίες γιατί η Α.Ε.Μ. ήταν η ομάδα που με βοήθησε να αναδειχτώ.
5.Σκέφτεσαι κάποια στιγμή να κλείσεις την καριέρα σου στην ΑΕΜ?
..Προς το παρόν δε θέλω να σκέφτομαι καθόλου το πώς θα κλείσει η καριέρα μου.Αλλά δεν είναι ενα καθόλου ασχημο σενάριο,οπότε στο μελλον βλέπουμε και "γιατί οχι".
6.Πως νοιώθεις που η ομάδα του χωριού σου[Αρ.Παπαδατών]δεν αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της ΕΠΣΝΑ?
..Ήταν κατί πολυ λυπηρό,δυστυχώς οι εποχές που ζούμε είναι δύσκολες και το ποδόσφαιρο δεν θα μπορούσε να ξεφύγει απο αυτό.
7.Πέρυσι σε είδαμε να αγωνίζεσαι αντίπαλος με τον αδελφό σου,πως ενιωσες,και πως βλέπεις τον Γιάννη,θα εχει αντίστοιχη πορεία με σένα?
... Πριν το παιχνίδι κάναμε πλάκα και η αλήθεια είναι οτι ενιωθα λίγο περίεργα που ίσως χρειαζόταν στο παιχνίδι μέσα να κοντραριστώ με τον αδερφό μου,αλλά όταν μπαίνεις μεσα στο γήπεδο και αρχίσει το παιχνίδι τα αισθήματα παραμερίζουν και κοιτάζεις πως θα κάνεις το καλύτερο για την ομάδα σου και τους συμπαίκτες σου και σε αυτό το παιχνίδι ο Γιάννης φορούσε άλλη φανέλα απο εμένα οπότε για 90' ήταν απλά άλλος ενας αντίπαλος.
Πιστεύω οτι έχει ολα όσα χρειάζεται για να έχει μια αξιόλογη καριέρα,έχει πολλές δυνατότητες και ικανότητες (κι αυτό δεν είναι μόνο δική μου άποψη) και με λίγη προσοχή και εμπιστοσύνη είμαι βέβαιος οτι θα πετύχει πολλά.
8.Παρακολουθείς τα ποδοσφαιρικά δρώμμενα του Μεσολογγίου και γενικότερα της ΑΕΜ?
...Ναι,ειδικά την περασμένη χρονιά που η ομάδα είχε καλή πορεία παρακολουθούσα την πορεία της.
9.Ποια ειναι η επόμενη ημέρα της καριέρας του Αγη?
..Άγνωστο προς το πάρον απλά μιλάω με κάποιες ομάδες αλλά ακόμα δεν ξέρω ειλικρινά που θα βρίσκομαι.
10.Τι συμβουλή θα εδινες στα νέα παιδιά που ξεκινούν τώρα να ασχολούνται με το ποδόσφαιρο?
..Δεν θέλω να πω για υπομονή και δουλειά γιατί σίγουρα τα έχουν ξανακούσει και είναι οντως πολύ σημαντικά,αλλά και να είναι προσγειωμένοι,να διεκδικούν αυτό που πιστεύουν οτι τους αξίζει και να έχουν πείσμα για να πετύχουν.
11.Ποιόν συμπαίκτη σου στην ΑΕΜ θεωρείς καλύτερο παίκτη της ομάδος τότε?
... Είχα τη τύχη τα 2 χρόνια που ήμουν στην Α.Ε.Μ. να έχω συμπαίκτες,καλούς αθλητές και ποδοσφαιριστές,με ικανότητες.Χωρίς να θέλω να αδικήσω κάποιον απο αυτούς πιστεύω οτι ο Μίρο Πέκεζ ήταν ο πιο ολοκληρωμένος όλων μας και έκανε τη διαφορά.
Αφου ευχαριστήσουμε τον Αγη,του υπενθυμίζουμε οτι πάντα ειναι στις καρδιές των φιλάθλων της ΑΕΜ,γιατί εκτός τα αγωνιστικά του προσόντα ολοι στο Μεσολόγγι τον εκτιμήσαμε και σαν ανθρωπο και του ευχόμαστε τα καλύτερα..