Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη της Μαρίας Χονδρού...

 Με μεγάλη μας χαρά δημοσιεύουμε την συνέντευξη που έδωσε στο Μεσολόγγι Σπόρ ,ενα απο τα μεγαλύτερα ταλέντα του γυναικείου ποδοσφαίρου της περιοχής μας, η Μαρία Χονδρού....
Η νεαρή παίκτρια ανήκει στο Μεσολόγγι 2008 και πρίν λίγο καιρό αγωνίστηκε με την Εθνική Κορασίδων σε δύο αγώνες με την αντίστοιχη ομάδα της Ουγγαρίας.
Η αμυντική μέσος  που ξεκίνησε το ποδόσφαιρο πρίν 2 χρόνια σε ηλικία 13 χρονών μας ανοίγει την ψυχή της. Ας την απολαύσουμε λοιπόν:..




 1. Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο και γιατί;
-Από μικρή ασχολούμαι γενικότερα με τον αθλητισμό...Όσο αφορά το ποδόσφαιρο,θυμάμαι από πολύ μικρή να βλέπω τον αδερφό μου να παίζει στην ομάδα και μου είχε κινήσει πολύ το ενδιαφέρον..Δεν υπήρχε γυναικεία ομάδα και δεν μπορούσα να πάω κάπου..τύχαιναν πολλές φορές να παίζω με τα αγόρια ή να ζητάω από τον αδερφό μου να μου μάθει κάποια πράγματα!!Το ποδόσφαιρο είναι ένα πολύ ξεχωριστό άθλημα και εκφράζει πολλά..Έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ!!

2. Σε κέρδισε περισσότερο ως αθλητική δραστηριότητα το ποδόσφαιρο ή πιστεύεις ότι μπορεί να σου προσφέρει κάτι παραπάνω;
-Σίγουρα πάνω απ' όλα το ποδόσφαιρο είναι άθληση και προσφέρει πολλά στην υγεία κλπ...Είναι ένας από τους λόγους για να ασχοληθεί κάποιος..Ωστόσο το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα που μέσα από την ομάδα μας, μας μαθαίνει πολλά για την ζωή μας..Επίσης προσφέρει συγκινήσεις και γενικά περιλαμβάνει πολλές αξίες όπως η αδελφότητα,η συνεργασία μέσα στην ομάδα,η εμπιστοσύνη, υπάρχει το πάθος,η θέληση,η ανταμοιβή στους κόπους και άλλα πολλά!!Μας μαθαίνει πολλά πράγματα λοιπόν.Δεν είναι απλά ένα άθλημα!!

3. Το ποδόσφαιρο είναι άθλημα μόνο για άντρες ή μπορούν να το παίξουν εξίσου καλά και οι γυναίκες;
-Είμαι πολύ αρνητική σε αυτή την άποψη και κατηγορώ πολύ όλα αυτά τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις!!Υποστηρίζω με όλα μου τα επιχειρήματα πως μπορούν να παίξουν εξίσου καλό και ποιοτικό ποδόσφαιρο και οι γυναίκες!!!

4. Πόσο χρόνο αφιερώνεις από την καθημερινότητά σου για το ποδόσφαιρο;
-Είναι αρκετός ο χρόνος που αφιερώνω!!Χρόνος για τις προπονήσεις της ομάδος που προσπαθώ και δεν χάνω καμία και για ατομικές προπονήσεις για περισσότερη βελτίωση όταν προλαβαίνω!!

5. Στο μέλλον σκέπτεσαι να συνεχίσεις το ποδόσφαιρο ή αντίστοιχα να σταματήσεις και αν ναι για ποιους λόγους;
-Ποδόσφαιρο θα συνεχίσω να παίζω για όσο μπορώ!!Σίγουρα θα μεσολαβήσουν και οι σπουδές αλλά σκοπεύω αν έχω την δυνατότητα, να τα συνδυάσω!!Όσο μπορώ, θα παίζω λοιπόν!!

6. Υπάρχουν κίνητρα για το γυναικείο ποδόσφαιρο; Μπορεί μια γυναίκα να ασχοληθεί επαγγελματικά;
-Σίγουρα όταν σου αρέσει κάτι και το αγαπάς πραγματικά υπάρχουν κίνητρα για να ασχοληθείς με αυτό..Τώρα, αν υπάρχει το ταλέντο και η θέληση ασφαλώς και μπορεί μία κοπέλα να το ακολουθήσει επαγγελματικά και ας είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα!!

7. Θα ήθελες να  παίξεις σε μία ομάδα του εξωτερικού;
-Σίγουρα θα ήταν ένα μεγάλο βήμα και είναι πολλές κοπέλες που θα το ήθελαν!!Ωστόσο δίνω βάση στο παρόν και κοιτάω να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα μου!!Και ό,τι προκύψει στο μέλλον, θα το σκεφτώ τότε!!

8. Οι γονείς σου σε παρότρυναν να παίξεις ποδόσφαιρο ή προσπάθησαν να σε σταματήσουν;
-Οι γονείς μου είναι μαζί μου σε αυτό που μου αρέσει να κάνω και με βοηθούν όπου μπορούν!!Τους αρέσει να κάνω κάτι που αγαπάω πραγματικά!!

9. Μπορείς να συνδυάζεις τις προπονήσεις με τα μαθήματα;
- Προσπαθώ και έχω καταφέρει να τα συνδυάσω προς το παρόν!!Αν υπάρχει σωστός προγραμματισμός,όλα γίνονται!!

10. Η βία στα γήπεδα υπάρχει στο γυναικείο ποδόσφαιρο μέσα ή έξω από τους αγωνιστηκούς χώρους;
-Ευτυχώς δεν έχουμε δει σοβαρά συμπτώματα βίας στο γυναικείο ποδόσφαιρο ακόμη.Μικρο-παρεξηγήσεις μπορεί να έχουν τύχει σε αγώνες αλλά σε γενικές γραμμές είναι σε καλό στάδιο!!

11. Πως είναι η φετινή χρονιά για το Μεσολόγγι 2008; Είστε ευχαριστημένες;
-Η φετινή χρονιά πιστεύω οτί θα είναι πολύ καλή για έμας!!Έχουμε βάλει ψηλά τον πήχυ,δουλεύουμε σκληρά στις προπονήσεις καθημερινά και είμαστε αισιόδοξες για την φετινή αγωνιστική περίοδο!!Πιστεύουμε πως οι κόποι μας θα ανταμειφθούν!!Επικρατεί πολύ καλό κλίμα στις προπονήσεις και εχούμε βελτιωθεί εξαιρετίκα πολύ από πέρυσι!!! Η πρώτη μας αγωνιστική για φέτος ήταν νικιφόρα και είμαστε πολύ ευχαριστημένες!!Έγινε το πρώτο βήμα...Συνεχίζουμε να κυνηγάμε τους στόχους μας!!Και όπως είπα είναι υψηλοί φέτος!!θέλουμε να παίξουμε καλό ποιοτικό ποδόσφαιρο και να παρούμε την θέση που αναλογεί σε όλη την δουλειά που έχει γίνει!!Πέρυσι τερματίσαμε στην δεύτερη θέση!!Οπότε ο φετινός μας στόχος είναι το Πρωτάθλημα!!Προσωπικά είμαι πολύ αισιόδοξη για φέτος!!!

12. Η κατηγορία είναι δύσκολη όσον αφορά το επίπεδο ή πιστεύεις πως είναι βατή για την ομάδα;
-Πιστευώ πως είναι βατό το επίπεδο για την ομάδα μας!!Έχει γίνει πολύ δουλειά και έχουμε δημιουργήσει μία πολύ αξιόλογη ομάδα και πιστεύω πως  έχει να  δώσει πάρα πολλά!!!

13. Τι μπορεί να περιμένει μελλοντικά η ομάδα από την φετινή παρουσία τόσων νέων κοριτσιών;
-Είναι πολύ σημαντικό μία ομάδα να έχει μέλλον!!Πιστεύω πως υπάρχει πολύ ταλέντο στην ομάδα από όλα τα νέα κορίτσια που έχουν να δώσουν πολλά και έχουν πολύ όρεξη και θέληση!!Είναι ευχάριστο που έρχονται όλο και περισσότερες νέες κοπέλες σιγά σιγά!! Μπορεί να περιμένει πολλά η ομάδα από τα νέα κορίτσια!!

14. Ο  κόσμος βοηθάει την προσπάθειά σας ή θέλετε μεγαλύτερη στήριξη;
-Κοιτάξτε, αυτοί που αγαπούν πραγματικά την ομάδα μας, είναι πάντα δίπλα μας και μας στηρίζουν!!! Πιστεύω ότι με την προσπάθεια που γίνεται για την προβολή του γυναικείου ποδοσφαίρου, σιγά σιγά θα αυξάνεται η "κερκίδα μας"!!

15. Τι είναι αυτό που σου αρέσει πολύ στην ομάδα σου και τι δεν σου αρέσει;
-Μου αρέσει πολύ που μετά από έναν χρόνο, η ομάδα έχει δεθεί καλά και σιγά σιγά γινόμαστε μια οικογένεια!!Επικρατεί πολύ καλό κλίμα!!Δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι που να μην μου αρέσει!!

16.Ποιοι είναι οι στόχοι σου μέσα από την ομάδα σου;
-Οι στόχοι μου μέσα από την ομάδα μου είναι να την βοηθάω όσο μπορώ και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό σε κάθε παιχνίδι!!

17.Έχεις κληθεί στις προπονήσεις της Έθνικης. Τι σημαίνει για εσένα η συμμετοχή σου σε επίσημο παιχνίδι που αγωνίστηκες με την Εθνική κορασίδων στα 2 παιχνίδια με την Ουγγαρία;;
-Χάρηκα πάρα πολύ και η τιμή να συμπεριλαμβάνομαι στο διεθνές συγκρότημα γι' αυτά τα δύο παιχνίδια ήταν μεγάλη!!!Είμαι από τους ανθρώπους που αγαπάνε πάρα πολύ την χώρα τους και αυτό ήταν πολύ ευχάριστο!!Η υπερηφάνεια του να φορέσω το εθνόσημο και να βρίσκομαι  ανάμεσα σε ένα συγκρότημα που εκπροσωπέι ολόκληρη την χώρα ήταν τεράστια!!

18. Τι θα συμβούλευες τις νέες κοπέλες που θέλουν να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο;
-Απλά άμα το αγαπούν πραγματικά,τότε να ασχοληθούν!!Και όπως λέει και ο Κόουτς:  " Ποτέ δεν τα παρατάμε με την πρώτη δυσκολία!!! Δουλειά, υπομονή και επιμονή και όλοι οι στόχοι θα πραγματοποιηθούν!!! "

19. Πες μας 2 λογια και για τον προπονητη σου στην ομαδα αλλα και για τις συμπαικτριες σου?
Ο προπονητης μου ειναι παρα πολυ καλος. Δουλευουμε πολυ σκληρα σε ολες τις προπονησεις, πιστευει πολυ σε εμας και μας βοηθαει πολυ εντος και εκτος γηπεδου.
Οι συμπακτριες μου με βοηθουν κι αυτες πολυ στο να γινομαι καλυτερη καθε μερα. Με εχουν μαθει σαν παικτρια και τις εχω μαθει κι εγω, με αποτελεσμα να βγαζουμε πολυ ωραιες φασεις στους αγωνες. Επισης, ειμαστε μια οικογενεια και βοηθαμε η μια την αλλη με αποτελσμα να εχουμε πολυ καλο κλιμα και αυτο φαινεται μεσα στο γηπεδο.

20. Τελος αν θα ηθελες να απαντησεις στα παρακατω με 2 λεξεις:
Αγαπημενη ομαδα: Μεσολόγγι 2008
Αγαπημενη συμπαικτρια: Όλες μία ομάδα είμαστε απλώς με την Μαρία την Μόκκα κάνουμε και πολύ παρέα εκτός γηπέδου!!
Δυσκολοτερος αντιπαλος: Πιστεύω πως μία πολύ αξιόλογη ομάδα είναι τα Γιάννενα
Γουρι: Δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι!!Τους δικούς μου ανθρώπους έχω πάντα κοντά στο γήπεδο!!
Τι κανεις πριν τον αγωνα: Προσπαθώ απλά να είμαι συγκεντρωμένη!!
Πως αντιδρας σε μια κακη αγωνιστικη ημερα: Στενοχωριέμαι πολύ στην αρχή αλλά μετά μπαινούν σιγά σιγά οι στόχοι για κάτι καλύτερο!!
Τι σκεφτεσαι πριν απο ενα μεγαλο παιχνιδι: Σκέφτομαι ότι πρέπει να παίξουμε αυτό που ξέρουμε και θα πάρουμε ό,τι μας αξίζει κάθε φορά!!
Το δυνατο σου σημειο: Πιστεύω πως αυτό το γνωρίζουν καλύτερα ο κόουτς και οι συμπαίκτριές μου!!
Το αδυνατο σημειο σου: Το ίδιο και στο αδύνατο σημείο..Οι συμπαίκτριές μου και ο κόουτς ξέρουν!!
 Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχηθούμε στην  νεαρή παίκτρια,  υγεία να έχει πάνω απ'όλα και να συνεχίσει να κάνει αυτό που της αρέσει...