Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Δημήτρης Σαρρής: "Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ από καρδιάς, για τη συμπαράσταση προς τη μητέρα μου"!

 Από τον πρόεδρο των Βετεράνων της Αθλητικής Ένωσης ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΕΙΟΥ και Γενικό Γραμματέα της ΟΥΝΕΣΚΟ κ. Δημήτρη Σαρρή λαβαμε την ακόλουθη επιστολή.

"Θα ήθελα να πω ένα Μεγάλο Ευχαριστώ από καρδιάς σ όλους τους ανθρώπους απο τον χώρο του Αθλητισμού και όχι μόνο την Ε Π Σ Πειραιά , Ε Π Β Πειραιά , Π Σ Α Π , αλλά και τους απλούς φίλους και γνωστούς για το ενδιαφέρον και την συμπαράσταση που έδειξαν στο πρόβλημα υγείας της μητέρας μου .

 Όμως ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω τον αγαπημένο μου φίλο Αντώνη Γλύκα για την άμεση και ουσιαστική συμπαράσταση από την πρώτη έως την τελευταία ημέρα της νοσηλείας της μητέρας μου στο νοσοκομείο.

 Τέλος αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια έναν Άνθρωπο πρώτα και μετά εναν σπουδαίο Χειρουργό τον διευθυντή της Ορθοπεδικής του Νοσοκομείου της Βούλας κ. Δημήτριο Περουλακη για την αμέριστη συμπαράσταση, ενδιαφέρον, και το ζήλο που επέδειξε σ όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Και φυσικά όλο το νοσηλευτικό προσωπικό .

 Να ξέρετε ότι αυτό το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι από την ψυχή μου ."

vivasports.gr