Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Οι μάνατζερ του …500σάρικου!

Μιλούσα σήμερα το πρωί με τον πατέρα ενός νεαρού ποδοσφαιριστή, που ο γιός του αγωνίζεται σε εφηβική ομάδα, ΠΑΕ της Βορείου Ελλάδας και ο οποίος ήταν πολύ αποκαλυπτικός.




Η συζήτησή μας πέραν των άλλων πήγε και στους ατζέντηδες ποδοσφαιριστών, τους γνωστούς μας μάνατζερ ή κατά το ελληνικότερον τους διαμεσολαβητές μεταγραφών.

«Εμείς οι γονείς, έλεγε, δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για το τι είναι μάνατζερ και ποια είναι η δουλειά τους. Ωστόσο σύμφωνα με αυτά που άκουγα, έκρινα ότι ο γιός μου μπορεί να βοηθηθεί αν έχει μάνατζερ. Έτσι πήρα την πρωτοβουλία και επικοινώνησα με κάποιον από αυτούς». Κάπως έτσι ξεκίνησε τη συνομιλία μας για το θέμα ο συγκεκριμένος πατέρας.

«Στο τηλέφωνο που μίλησα μαζί του ένιωσα ότι είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος και ότι μπορεί να βοηθήσει το παιδί μου. Μου ζήτησε ραντεβού και κλείσαμε να τα πούμε από κοντά. Στη συνάντησή μας είδα έναν άνθρωπο που κατείχε το αντικείμενο, εν αντιθέσει μ’ εμένα. Όλα πήγαιναν καλά και με είχε πείσει να υπογράψω μαζί του να εκπροσωπεί τον γιό μου.  Ώσπου, συνέβη κάτι μη αναμενόμενο από εμένα. Στο τέλος της κουβέντας μας, μου «πέταξε» το χρηματικό», εξιστορεί ο πατέρας και συνέχισε,

«Μου λέει λοιπόν ο συγκεκριμένος μάνατζερ, ότι για να αναλάβει το γιό μου, ήθελε 500 ευρώ ως τον Μάιο, για να καλύψει τα έξοδά του, δηλαδή τηλέφωνα, μετακινήσεις κλπ. Επιπλέον αν θα τον έπαιρναν στην μεγαλύτερη ομάδα, που θα πήγαινε το γιό μου για δοκιμή, θα έπρεπε να καταβάλω το ποσό των 2000 ευρώ. Σαν πατέρας πάντα προσπαθώ να κάνω τα πάντα για το παιδί μου και αρχική μου σκέψη ήταν να τα δώσω τα χρήματα. Ωστόσο ρωτώντας κάποιους ανθρώπους, είδα ότι κάποιοι άλλοι δεν παίρνουν ούτε  ένα ευρώ, ενώ αντίθετα προσφέρουν στα παιδιά που εκπροσωπούν και διάφορες άλλες παροχές (προσωπικό γυμναστή, φυσιοθεραπευτή, ποδοσφαιρικά παπούτσια κλπ.). Έτσι κι εγώ κατευθύνθηκα σε ένα τέτοιο ατζέντη και μέχρι τώρα είμαι ευχαριστημένος» κατέληξε ο πατέρας του νεαρού ποδοσφαιριστή.

Οι μάνατζερ των …500 ευρώ

Δυστυχώς υπάρχουν στην εποχή της κρίσης στην Ελλάδα και κινούνται ανάμεσά μας, στα γήπεδα και στα προπονητικά κέντρα των ομάδων. Δυστυχώς υπάρχουν και αδαείς γονείς που τους πληρώνουν, δίνοντάς τους «ζωή» για να συνεχίσουν το προσοδοφόρο έργο τους.

Υπάρχουν γονείς, που στην απελπισία τους να παίξει ο γιός τους ποδόσφαιρο, πλήρωναν, πληρώνουν και θα πληρώνουν ανεύθυνους…

Εμείς από την πλευρά μας, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σε όλους τους γονείς, να μην δώσουν ούτε ένα ευρώ για την εκπροσώπηση των παιδιών τους. Οι ποδοσφαιριστές δεν παίζουν αν πληρώσει ο γονιός. Οι ποδοσφαιριστές παίζουν αν κάποιος πρόεδρος τους πληρώσει, γιατί αξίζουν, τα χρήματα που θα τους δώσει.

Σε αυτό το σημείο μπαίνει ο μάνατζερ, ώστε να κάνει ένα καλό ντιλ για τον ποδοσφαιριστή του, εισπράττοντας τα προβλεπόμενα από τη FIFA και μόνο αυτά…

Γιάννης Βαλμάς για το football-academies.gr