Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Τάσος Δώνης.....Αυτό που μου λέει ο πατέρας μου είναι να δουλεύω σκληρά και να ακούω τους προπονητές μου.

 Η «Μεγάλη Κυρία» υποκλίνεται στον τρομερό μικρό






Ενας μικρός κύριος στη «Μεγάλη Κυρία» του ιταλικού ποδοσφαίρου. Ενα μεγάλο ταλέντο, που δείχνει ικανό να πραγματοποιήσει μεγάλη καριέρα στο Καμπιονάτο. Ηδη, σύμφωνα με την ιστοσελίδα «calciomercato.com», ο Τάσος Δώνης κατέκτησε την «κορυφή του Ολύμπου» όταν πριν από λίγο καιρό χάρισε στη Γιουβέντους το Σούπερ Καπ της Πριμαβέρα.

Ο 17χρονος μεσοεπιθετικός όμω... προθερμαίνεται για να πατήσει πολλές κορυφές στο μέλλον, το οποίο προδιαγράφεται λαμπρό. Πετυχαίνοντας το νικητήριο γκολ της «Γιούβε» στο 91΄(από τα δικά του πόδια ξεκίνησε και το πρώτο τέρμα) επί της Λάτσιο (2-1) στο «Ολίμπικο» της Ρώμης, ο δευτερότοκος γιος του Γιώργου Δώνη είδε την αξία του στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο να εκτοξεύεται στα 2 εκατ. ευρώ.
 Οι «μπιανκονέρι», όμως, δεν περίμεναν αυτή την επιτυχία για να τον αξιολογήσουν. Τον Αύγουστο υπέγραψαν νέο συμβόλαιο έως το 2016 και τον έκαναν τον πιο ακριβοπληρωμένο παίχτη της Πριμαβέρα, με αποδοχές 600.000 ευρώ.Ολα φαίνονται τόσο όμορφα και καλοφερμένα στη ζωή αυτού του παιδιού. «Εύκολα δεν είναι. Το ταλέντο σε στέλνει σε τόσο υψηλό επίπεδο, αλλά για να μείνεις χρειάζεται πολλή δουλειά. Πριν υπογράψω είχα έρθει στη Γιουβέντους και είχα δει από κοντά τις εγκαταστάσεις, τις προπονήσεις, τους προπονητές μου (πρώτος είναι ο Αντρέα Ζανκέτα).

Από την αρχή όλοι τους μου έδειξαν εμπιστοσύνη. Είχα δοκιμαστεί κι αλλού, στην Αρσεναλ, στη Μάντσεστερ Σίτι, ενώ είχε ενδιαφερθεί και η Λυών, όμως η Γιουβέντους έσπευσε να με κλείσει. Το ξέρω ότι περιμένουν πολλά από μένα. Οι προπονητές λένε πως είμαι μεγάλο ταλέντο και πως μπορώ να γίνω μεγάλος ποδοσφαιριστής. Αυτό με γεμίζει ικανοποίηση και διάθεση να τα δώσω όλα για να βρεθώ στην πρώτη ομάδα», δήλωσε στο «Εθνος της Κυριακής» ο Τάσος Δώνης.
Πρότυπο ο Πογκμπά

Η προώθησή του στην ομάδα του Αντόνιο Κόντε περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό του συλλόγου, αλλά μέχρι τότε πρέπει να συνεχίσει να τους εντυπωσιάζει? «Ηδη έχω βελτιωθεί αρκετά. Οι προπονήσεις γίνονται σε πολύ υψηλό ρυθμό. Στα 17 δεν νομίζω πως κανείς αισθάνεται απόλυτα έτοιμος, αλλά η άνεσή μου να παίζω σε όλες τις θέσεις της επίθεσης τους αρέσει πολύ. Βέβαια, πρέπει να βελτιώσω τα τελειώματά μου και την κίνηση δίχως την μπάλα.

Δυστυχώς παρασύρομαι με την μπάλα στα πόδια», λέει και έχει ως παράδειγμά του τον Πολ Πογκμπά, που αναδείχθηκε φέτος κορυφαίος νέος παίχτης: «Η εξέλιξή του με αγγίζει ως ποδοσφαιριστή. Είναι 20χρονών και είναι ο καλύτερος στην ηλικία του. Μακάρι να έχω κι εγώ την πρόοδό του». Γι΄ αυτόν, όμως, που πραγματικά «τρελαίνεται» είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Με τον οποίο είχε την ευκαιρία να βρεθεί κοντά όταν η Γιουβέντους αγωνίστηκε με τη Ρεάλ, αλλά όχι τόσο ώστε να πάρει και τη φανέλα του... «Το προσπάθησα, αλλά δεν ήταν εύκολο. Μακάρι μια μέρα να είμαστε συμπαίχτες».

Με τη μετακόμιση στο Τορίνο ο Τάσος δεν άλλαξε μόνο ομάδα, αλλά και σχολείο... «Πέρσι επικεντρώθηκα στο να μάθω Ιταλικά. Φέτος μιλάω πολύ καλά. Προσπάθησα να συνεχίσω το ελληνικό σχολείο εξ αποστάσεως, όμως δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Η αλήθεια ωστόσο είναι πως σε σχέση με την Ελλάδα, όπου προσπαθούσα πολύ, εδώ, λόγω της γλώσσας, το έχω αφήσει λίγο πίσω. Το ευχάριστο για μένα είναι πως μαζί μου έχω τη μαμά μου και τον μικρότερο αδερφό μου, τον 26 μηνών Κωνσταντίνο και με κρατάνε πολύ συγκεντρωμένο».

Η Ελλάδα, άραγε, δεν του λείπει; «Πιο πολύ μου λείπει ο αδερφός μου, ο Χρήστος. Γι' αυτόν στην αρχή δεν ήθελα να έρθω στη Γιουβέντους, ωστόσο κι εκείνος με προέτρεψε να μη χάσω την ευκαιρία. Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζει στον Παναθηναϊκό και που πέτυχε το πρώτο του γκολ. Ελπίζω σύντομα να τον δω βασικό. Οπως και να δω τον Παναθηναϊκό και πάλι στην Ευρώπη».

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ
«Μακάρι να είμαι παρών στο επόμενο Μουντιάλ»

Ο Τάσος Δώνης δεν φοβάται να μιλήσει για τα όνειρά του. Με τη φρεσκάδα της ηλικίας του και την άδολη σκέψη του λέει τα πράγματα όπως τα αισθάνεται. Πλέον διακρίνει ότι υπερτερεί σε πλεονεκτήματα. Ομως, η παρουσία του πατέρα του, Γιώργου Δώνη, είναι καταλυτική στην επαγγελματική του ανέλιξη. «Ο μπαμπάς μου επειδή έπαιζε στην ίδια θέση με μένα ξέρει πολύ καλά τις απαιτήσεις. Μιλάμε πολύ. Ειδικά πριν και μετά τα ματς.

Αυτό που μου λέει είναι να δουλεύω σκληρά και να ακούω τους προπονητές μου. Επειδή όμως έχει υπάρξει μεγάλος ποδοσφαιριστής και πλέον προπονητής, ξέρει και πώς να το διαχειριστεί όλο αυτό. Κυρίως όταν έχω κάποιες αμφιβολίες για το πώς θα εξελιχθώ με τη Γιουβέντους. Εκείνος, επειδή πιστεύει πολύ στο ταλέντο μου, φροντίζει και με τονώνει. Είναι σίγουρος για το ποδοσφαιρικό μου μέλλον».

Μέλλον το οποίο ο Τάσος φαντάζεται στην Ιταλία ή σε κάποιο άλλο μεγάλο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, αλλά και να αγωνιστεί στην Εθνική Ελλάδας. «Οι επιτυχίες της μας έχουν κάνει όλους πολύ χαρούμενους. Και ποιος δεν θα ήθελε να είναι με την Εθνική στο Μουντιάλ της Βραζιλίας... Πιστεύω στο επόμενο Μουντιάλ να είμαι μέλος της» λέει, αν και πριν από λίγο καιρό, όταν δεν καλούνταν στα αντιπροσωπευτικά μας συγκροτήματα, υπήρξαν δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι σκέφτεται να χριστεί διεθνής με την Αγγλία.

«Δεν θέλω να δώσω συνέχεια σ΄ αυτό. Ηταν μια περίοδος που δεν δεχόμουν κλήσεις. Κλήθηκα όμως στην Εθνική Νέων. Είναι πολύ σημαντικό που ο προπονητής μου με εμπιστεύεται πλέον, γιατί θεωρώ πως μπορώ να βοηθήσω», τονίζει. Ωστόσο, εξέτασε όντως το ενδεχόμενο της Αγγλίας; «Εκεί γεννήθηκα. Ξέρω πως παρακολουθούν την περίπτωσή μου, όπως και άλλων ποδοσφαι-ριστών που προέρχονται από άλλη χώρα. Αν ερχόταν μια κλήση και ξέροντας ότι δεν υπάρχει δέσμευση μετά να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδας, θα το έκανα για την εμπειρία. Στο μυαλό μου όμως έχω μόνο την Ελλάδα».

ΒΑΣΩ ΝΟΥΣΙΑ

ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣΠΟΡ
sentragoal.gr