Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Μαρία Τσουκαλά....-Με την πρώτη θεση και μονο!!!! αλλωστε δεν το κρυβουμε πως αυτος ειναι ο στοχος μας στη φετινη χρονια!

 Η  «φύλακας-άγγελος» της εστίας της γυναικείας ομάδας Μεσολόγγι 2008  Τσουκαλά Μαρία  στην αποκλειστική της συνέντευξη στην ιστοσελίδα Μεσολόγγι Σπόρ, στέκεται στο γεγονός ότι το κλίμα στην ομάδα είναι εξαιρετικό και τονίζει: «Υπάρχουν δίπλα μου μερικές  παίκτριες με μεγάλη εμπειρία, οι οποίες με βοηθούν πολύ και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη.



Θα πρέπει να αναφέρουμε οτι  η Μαρία Τσουκαλά είναι απο την Ζάκυνθο και αποκτήθηκε το καλοκαίρι απο την ομάδα της Δόξας Πηγαδακίων, και τα τελευταία χρόνια είναι φοιτήτρια στην πόλη μας.
Αναλυτικά η συνέντευξη της νεαρής ΄΄πορτιέρο΄΄....
Μ.Σ.. Ποιοί είναι οι προσωπικοί σου στόχοι;
     -Πρωταρχικος στοχος μου ειναι να βοηθησω την ομαδα στο να φτασει στο καλυτερο δυνατο αποτελεσμα

Μ.Σ.  .Πως βλέπεις το φετινό πρωτάθλημα?
    -.Αν και βρισκομαστε στην αρχη του πρωταθληματος,βλεπω οτι οι ομαδες βρισκονται σ'ενα πολυ καλο επιπεδο και θα υπαρξει μεγαλος ανταγωνισμος μεταξυ μας για την πρωτη θεση.

Μ.Σ...Με ποια θέση στο βαθμολογικό πίνακα θα είσαι ικανοποιημένη με τη λήξη της αγωνιστικής περιόδου;
    -Με την πρωτη θεση και μονο!αλλωστε δεν το κρυβουμε πως αυτος ειναι ο στοχος μας στη φετινη χρονια!

Μ.Σ.  .Ο τερματοφύλακας θεωρείται η πιο δύσκολη θέση, γιατί ένα λάθος μπορεί να «καταδικάσει» την ομάδα. Πως το αντιμετωπίζεις;
   -Σαφως ειναι μια θεση με μεγαλη ευθυνη και απαιτει συγκεντρωση και καλη ψυχολογια.ως τερματοφυλακας οφειλω να καθοδηγω την ομαδα με το καλυτερο δυνατο τροπο!ωστοσο ενα λαθος μου ειναι ικανο να καταδικασει την ομαδα μου μιας και πισω μου υπαρχουν μονο ''δίχτυα''!!οποτε προσπαθω να ειναι το σωμα και ο νους μου στο γηπεδο και μονο.

Μ.Σ..Πόσο σε βοηθούν οι συμπαίκτριες σου  και ο προπονητής σου  για να κρατιέσαι σε καλή κατάσταση;
     -.Με τις συμπαιχτριες μου στις ομαδικες προπονησεις μαθαινουμε και συνηθιζουμε η μια την αλλη,τον τροπο παιχνιδιου αλλα και σκεψης με αποτελεσμα να λειτουργουμε με απολυτη συνεργασια πραγμα που βγαινει και στους αγωνες.
ωστοσο χωρις την καθοδηγηση του προπονητη μου ο οποιος εχει βρεθει στη θεση του τερματοφυλακα και την γνωριζει καλα, το εργο μου θα ηταν ακομη πιο δυσκολο

Μ.Σ..οιους ξεχωρίζεις[άνδρες τερματοφύλακες] στην Ελλάδα στη θέση του τερματοφύλακα και ποιους σε διεθνές επίπεδο και γιατί;
  -Απο ελληνες τερματοφυλακες  ξεχωριζω τον Αντωνη Νικοπολιδη γιατι ξεχωριζε για το ηθος του και τις επιδοσεις του στις εκαστοτε ομαδες.οσο αφορα ξενους ξεχωριζω τον Gianluigi Buffon λογω οτι τον θεωρω απο τους πιο αξιολογους τερματοφυλακες του κοσμου
(και το εχει αποδειξει αλλωστε)

Μ.Σ.Πως σε υποδέχθηκαν οι συμπαίκτριες σου, το τεχνικό επιτελείο η διοίκηση και ο κόσμος στο Μεσολόγγι??
  -Οι συμπαιχτριες μου οσο και το επιτελειο απο την πρωτη στιγμη μου επιφυλλασαν μια πολυ θερμη υποδοχη και με εκαναν να νιωθω ανετα!το κλιμα ηταν και συνεχιζει να ειναι πολυ ζεστο και παρα τις δυσκολιες που αντιμετωπιζει(κυριως οικονομικες η ομαδα),εμεις ειμαστε ενωμενες και λειτουργουμε σαν ενα συνολο

Μ.Σ..Ποιες οι εντυπώσεις σου από τη ζωή στο Μεσολόγγι?
   -Στο Μεσολογγι βρισκομαι 3 χρονια λογω των σπουδων μου.Ειμαι πολυ περιφανη που μενω σε μια τοσο ηρωικη πολη με μεγαλη και σημαντικη ιστορια.αν και μικρη πολη μου προσφερει ολα οσο χρειαζεται ενας φοιτητης!εχει ολες τις ανεσεις και παραλληλα αν χρειαζομαι ηρεμια η διασκεδαση,τη βρισκω.

Μ.Σ..Πιστεύεις ότι σε έναν αγώνα μετράει μόνο το αποτέλεσμα ή θα πρέπει να το συνδυάζεις με ελκυστικό ποδόσφαιρο;
  -Ο συνδυασμός και των δυο πιστςυω ειναι το ιδανικο!αλλα στο ποδοσφαιρο πολλες φορες μετραει το αποτελεσμα και οχι τοσο η εμφανηση!

Μ.Σ.  Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;
   -Κυριως πηγαινω στη σχολη μιας και ειναι ο βασικος λογος που βρισκομαι στο μεσολογγι.επισης περναω αρκετο και ποιοτικο χρονο με την παρεα μου!