Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Γκάτσης: «Θα είμαστε πολύ δυνατοί»

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ατρόμητου Αχαϊας έκανε ο Βαγγέλης Γκάτσης
Ο έμπειρος Αστακιώτης  επιθετικός με θητεία σε Ναυπακτιακό, Πατραϊκό, Παναχαϊκή, Εθνικό Αστέρα, Παναιγιάλειο,Ρούβα και Κόρινθο εντάχτηκε στο δυναμικό του αχαϊκού συλλόγου την προηγούμενη εβδομάδα μίλησε για τη νέα του ομάδα αλλά και το πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην εφημερίδα «Μatch» της Αχαϊας:
Δύο λόγια για την επιλογή που έκανες; «Μέτρησαν πολλά πράγματα για να προτιμήσω τον Ατρόμητο Αχαΐας. Υπάρχουν πολλοί φίλοι μου στην ομάδα, ενώ υπάρχει οργάνωση και νοικοκυριό που ήταν ένας σημαντικός λόγος. Ιδανική επιλογή για κάθε ποδοσφαιριστή».
Επιστρέφεις στην Πάτρα αυτή την φορά για λογαριασμό του Ατρόμητου Αχαΐας. Ποια είναι τα συναισθήματα σου; «Πέρασαν πέντε χρόνια από τότε που αγωνιζόμουν με την Παναχαϊκή στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής. Η Πάτρα είναι μια όμορφη πόλη. Η πόλη που έγινα ποδοσφαιριστής. Εκεί αγάπησα το ποδόσφαιρο. Όμορφα χρόνια στον Άρη Πατρών, στον Πατραϊκό, αλλά και στην Παναχαϊκή. Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην Πάτρα».
Για το πέρασμά σου από την Παναχαϊκή; «Η Παναχαϊκή είναι μια μεγάλη ομάδα. Την έζησα πολλά χρόνια και έχω να θυμάμαι πολλά. Και στην Β΄ Εθνική, αλλά και στην Γ΄ Εθνική. Μεγάλη δυναμική και οι φίλαθλοι την αγαπούν πολύ. Καταλαβαίνω την πικρία που έχουν για την ομάδα. Και εγώ έχω κακές αναμνήσεις, αλλά κρατάω μόνο τις καλές από την παρουσία μου».
Για τους στόχους που θέτεις με την ομάδα του Ατρομήτου; «Πρέπει να κοιτάμε ψηλά και να βάζουμε στόχους. Ο Ατρόμητος Αχαΐας έχει καλή ομάδα. Έμειναν πολύ ποδοσφαιριστές από πέρυσι και πιστεύω με τις προσθήκες που έγιναν θα είμαστε πολύ δυνατοί. Υπάρχουν ομάδες με ιστορία στην κατηγορία, αλλά πιστεύω και εμείς θα είμαστε στους ισχυρούς και θα γίνει «μάχη». Εύχομαι να έχουμε μια χρονιά με υγεία και χωρίς τραυματισμούς και να εκπληρώσουμε τους στόχους μας».


gazzetta_gr