Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Ευθεία επίθεση Τζώρτζογλου προς ΕΠΟ και Γ. Σαρρή

Βολές κατά ριπάς, με ιδιαίτερα σκληρούς χαρακτηρισμούς, εξαπέλυσαν οι πρόεδροι των ΕΠΣ Ηρακλείου και Κιλκίς, Τζώρτζογλου και Χατζηαποστόλου, εναντίον του προέδρου της ΕΠΟ, Γιώργου Σαρρή.



Οι πρόεδροι των Ενώσεων του Ηρακλείου και του Κιλκίς, που ως γνωστόν έχουν καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της διοίκησης της ΕΠΟ με στόχο την ανατροπή της, ανέβασαν τους τόνους στη Γενική Συνέλευση της ομοσπονδίας, εξαπολύοντας σφοδρότατη επίθεση εναντίον του Γιώργου Σαρρή.

Ο κ. Χατζηαποστόλου αναφέρθηκε στα περί… αμαρτωλού παρελθόντος, ενώ ο κ. Τζώρτζογλου χαρακτήρισε τη νυν διοίκηση ως «παραχαράκτες της ποδοσφαιρικής ιστορίας», με αφορμή τη διαιτησία στον τελικό του κυπέλλου. Ο ίδιος μίλησε για ρεβανσισμό και εκδίκηση και προέβη σε καταγγελίες.

Αναλυτικά η ομιλία του προέδρου της ΕΠΣ Ηρακλείου, Νίκου Τζώρτζογλου:

«Εγώ δεν ψήφισα Σαρρή, ψήφισα Γκαγκάτση, αλλά είπα στον Σαρρή ότι θα τον στηρίξω. Μου υποσχέθηκε ισότητα. Έχω όμως στοιχεία ότι αντιμετωπίστηκα με ρεβανσισμό, με εκδίκηση και αδικία. Έχω ντοκουμέντα γι’ αυτά (σ.σ. αναφέρθηκε σε ηρακλειώτη διαιτητή που τον «τελείωσαν» και στον αριθμό ορισμών των παρατηρητών στην Κρήτη).

Για την ΕΠΣ Ηρακλείου δεν υπάρχουν ποτέ χρήματα. Γίνονται εκλογές στο Ρέθυμνο και ξαφνικά φεύγουν χρήματα. Βγαίνει η νέα διοίκηση στο Ρέθυμνο, ξανά χρήματα! 5.000 ευρώ και 300 μπάλες! Και μου λέτε εμένα πώς δημιουργείται η βία! (σ.σ. σε έξαλλη κατάσταση) Βάζετε δύο φίλους, δύο γείτονες να σκοτωθούν! Εμείς τι είμαστε; Γιατί δεν πήραμε και εμείς λεφτά και μπάλες;

Εδώ μέσα είναι η βία! Εμείς την παράγουμε. Όπως με τη διαιτησία στον τελικό του κυπέλλου, για να πουλήσετε εκδούλευση. Έχει ανάγκη ο Ολυμπιακός από τη διαιτησία; Έξι διαιτητές βάλατε. Είδαμε τι έκαναν ο κ. Γιάχος, η παρέα του και η ΚΕΔ.

Κύριοι, είστε παραχαράκτες της ποδοσφαιρικής ιστορίας! Γράψατε “κυπελλούχος… αυτός”. Μεταφέρατε την τροπαιοθήκη από την Τρίπολη αλλού. Εγώ θα σας έκανα μήνυση για απώλεια εσόδων.

Για το θέμα των αδειοδοτήσεων δεν πρέπει να καυχιέστε. Έχουμε γίνει ανέκδοτο. Ένας φίλος μου, σουβλατζής στο Ηράκλειο, δεν μπορεί να ανοίξει το σουβλατζίδικο γιατί δεν του δίνει άδεια ο Δήμος. Και ξέρετε τι μου είπε; "Έχεις καμιά άκρη στην επιτροπή αδειοδότησης της ΕΠΟ, μπας και πάρουμε καμιά άδεια";

Τώρα την ΕΠΟ τη διοικεί η γνωστή… τρόικα. Εγώ από τον Γκαγκάτση δεν πήρα τίποτα, ο ίδιος δεν είναι άμοιρος ευθυνών αλλά έκανε πολλά για το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Προσωπικά, θα αποσύρω την προσφυγή που έχω κάνει κατά της ΕΠΟ, με δύο όρους: Η εκπρόσωπος της ΦΙΦΑ, κ. Πασκέ, να μας δώσει την επιστολή που στείλατε στη ΦΙΦΑ. Τι την ρωτήσατε και απάντησε να φύγει το Ηράκλειο και το Κιλκίς; Αν το κάνει, αποσύρομαι.

Αν δεν γίνουν αυτά, εγώ δεν κάνω πίσω. Ο Τζώρτζογλου φοράει παντελόνια. Είμαι περίεργο κράμα, Κρητικού με Πόντιο, Μικρασιάτη. Ο Τζώρτζογλου δεν μασάει, να το ξέρουν κάποιοι στην Κρήτη που απειλούν και εκβιάζουν.

Αν δεν σας ξαναδώ, καλό καλοκαίρι και να έχετε υγεία».

Κατά της διαγραφής των ΕΠΣ Ηρακλείου και Κιλκίς λόγω της προσφυγής τους στην τακτική δικαιοσύνη, τάχθηκε ο πρόεδρος της ΕΠΣ Μακεδονίας, Βαγγέλης Γραμμένος: «Σπέρνετε ανέμους και θα θερίσετε θύελλες κύριε πρόεδρε. Αποτρέψτε όσο είναι καιρός τη διαγραφή Ηρακλείου και Κιλκίς. Είναι επικίνδυνο για όλους μας».
creteplus.gr