Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Μια φωτογραφία που λέει πολλά..

¨¨                                            Φοβάμαι καμιά φορά που σε κρατώ αγκαλιά
                                                      πως αν ανοίξω τα μάτια μου θα ‘χω χέρια αδειανά,
                                                           θα μου λείπεις ξανά, θα σε ψάχνω αλλά
                                                                   δε θα σε βρίσκω ¨¨
                          Θαύμα στην Κρήτη, έβαλε αυτογκόλ η Παναγιά!!!
                             

                                                     Είναι μια ώρα δύσκολη
                                                     του χωρισμού η ώρα
                                                     Βαρύς ο πόνος και βουβός
                                                     σαν βουρκωμένος ουρανός
                                                     προτού ξεσπάσει η μπόρα, ω, ω, ω, ω
                                                     Είναι μια ώρα δύσκολη
                                                     του χωρισμού η ώρα
                                          Το προσκλητήριο μου έπεσε απ’ τα χέρια
                                            όχι, δεν γίνεται, δεν είναι δυνατόν
                                      Εσύ που μου έταζες τον ουρανό τ’ αστέρια..............................
 ΛΟΟΟΟΟΧΟΟΟΟΟΥΣ ! ΠΡΟΣΣΣΣΣ...ΧΗΗΗ ! ΗΜΙ..ΑΝΑΣΣΣ ! ΠΡΟΣΣΣΧΧΧΗΗΗ !
                                               ΠΙΣΩ ΜΟΥ Σ' ΕΧΩ ΣΑΤΑΝΑ................
                                       Πάμε γι' άλλες πολιτείες μελλοντικές,
                                        Να βρεθούμε σ' εμπειρίες αληθινές
                                          «Το ποδόσφαιρο είναι αντρικό άθλημα»