Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Αφοι Πλακίδα.....ευχόμαστε στο μέλλον να ξαναφορέσουμε την φανέλα της ΑΕΜ..


Τα δίδυμα αδέρφια αποτελούν το ιδανικό παράδειγμα για την ικανότητα διαίσθησης στην παιδική ηλικία. Η μόνη ίσως διαφορά είναι ότι τα δίδυμα επιτρέπουν στους εαυτούς τους να διατηρήσουν αυτό το ένστικτο και αφού ενηλικιωθούν, ενώ πολλά παιδιά δεν το κάνουν. Εξαιτίας της ιδιαίτερης σχέσης που έχουν τα δίδυμα, ξέρουν ενστικτωδώς πώς σκέφτεται, αισθάνεται ή τι ξέρει ο άλλος. ετσι και εμείς καλέσαμε σε μια κοινή συνέντευξη τους αδελφούς Πλακίδα και τους θέσαμε τά ιδια ερωτήματα..
1.Ποιος αθλητής είναι το είδωλο σου;
ΜΑΡΙΟΣ...Ο Τσαβι
ΧΡΗΣΤΟΣ...o messi
2.Τι θα άλλαζες στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο;
ΜΑΡΙΟΣ...Θα αλλαζα την νοοτροπια που εχουν καποιοι παραγοντες του ποδοσφαιρου,και επισης θα αλλαζα τις συνθηκες των γηπεδων.
ΧΡΗΣΤΟΣ...πιστευω οτι σε οποιον και αν κανεις αυτη την ερωτηση θα σου πει για της εγκαταστασεις των γηπεδων,δυστυχως ο νομος μας ειναι πολυ πισω στο θεμα αυτο.οποτε σιγουρα θα αλλαζα την κατασταση των γηπεδων,να υπηρχαν σε ολα τα γηπεδα χλοοταπητα,να υπηρχαν σωστα αποδυτηρια,κερκιδες σωστες,ετσι ωστε και οι παιχτες να μπορουν να δειξουν αυτο που ξερουν,χωρις να κινδυνευουν να τραυματιστουν,και φυσικα να ερθει και περισσοτερος κοσμος στα γηπεδα...
3.Το μεγαλύτερο σου όνειρο;
ΜΑΡΙΟΣ....Να παιξω σtην εθνικη Ελλάδος
ΧΡΗΣΤΟΣ...το ονειρο μου απο μικρος ηταν να παιξω σε καποια ευρωπαικη ομαδα..
4. Αν δεν είχε γίνει ποδοσφαιριστής, τι θα ήθελες να ήσουν;
ΜΑΡΙΟΣ....Ετσι και αλλιως ειμαι πυροσβεστης στην πολεμικη αεροπορια..οποτε αυτη η δουλεια μου αρκει και την αγαπω.
ΧΡΗΣΤΟΣ..αυτο που με τραβουσε απο μικρος ηταν η μουσικη.θα μου αρεσε να γινω μουσικος..
5. Ποιος είναι ο κολλητός σου στον χώρο του ποδοσφαίρου;
ΜΑΡΙΟΣ...Ανεκαθεν στο χωρο του ποδοσφαιρου,ο "κολλητος" μου...ηταν ο διδυμος αδερφος μου!
ΧΡΗΣΤΟΣ..Εχω συνεργαστει με πολλους παιχτες και υπηρχαν πολοι κολλητοι μου,αλλα αυτοι που μου εχουν μεινει και σαν ποδοσφαιριστες αλλα και σαν ανθρωποι ηταν ο Τασος Αποστολιδης με τον οποιο ειχα αψογη συνεργασια και βρισκομασταν πολυ καλα στο γηπεδο.και ο Κωστας ο Γκασουκας ο οποιος σου εμπνεε παντα εμπιστοσυνη στο τερμα της ομαδος..
6.Ποιον θεωρείς καλύτερο αγώνα στην καριέρα σου;
ΜΑΡΙΟΣ....Μου εχουν μενει 2 αγωνες στην καριερα μου,ο ενας ειναι με την αεμ την χρονια 2009 που πηραμε διπλο στην Μεσαριστα,σε ενα αξεχαστο γηπεδο με αθλιες συνθηκες,κυριολεκτικα παιζαμε σε βουρκο και καταφεραμε και γυρισαμε το παιχνιδι,το νικητηριο γκολ το ειχα πετυχει εγω,πιστευω το καλυτερο που εχω βαλει.και ο δευτερος αγωνας ειναι το κυπελλο που πηραμε με την Ενωση Ασπρα Σπιτια-Αντικυρα φετος.
ΧΡΗΣΤΟΣ..Εχω πολλους στο μυαλο που δεν θα τους ξεχασω αλλα επισκειαζονται ολλα απο τον αγωνα τοτε ΑΕΜ-ΓΟΜ οπου τοτε σκοραρα κυριολεκτικα στην τελευταια φαση του αγωνα και που πανηγυρισαμε την ανοδο στη Δ΄ εθνικη..
7.Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι πάνω σου, τι θα ήταν αυτό;
ΜΑΡΙΟΣ..Αγαπω τον εαυτο μου οπως ειναι και με τα ελλατωματα μου!
ΧΡΗΣΤΟΣ...Πιστευω οτι ολοι μας πρεπει να αγαπαμε τον εαυτο μας ετσι οπως ειμαστε και ετσι οπως γεννηθηκαμε, και να ειμαστε παντα αληθινη και ο εαυτος μας ειτε αρεσει στους αλλους ειτε οχι..
8.Κρατάς αρχείο με τα όσα γράφονται για σένα;
ΜΑΡΙΟΣ...Ναι εχω κρατησει αρκετα,και τα περισσοτερα τα εχω τοιχοκολλησει..μου αρεσει πολυ να αναπολω τις ποδοσφαιρικες μου στιγμες.
ΧΡΗΣΤΟΣ..Απο μικρος παντα κρατουσα αρχεια,ειτε γραφανε για μ'ενα ειτε οχι,θα θελα παντα να θυμαμαι τα παντα απο την ποδοσφαιρικη μου θητεια ακομα και τις ατυχες στιγμες..
9.Τι ήταν αυτό που σε επηρέασε πολυ ,και πήρες μεταγραφή απο την ΑΕΜ για την ομάδα των Ασπρων Σπιτιών??
ΜΑΡΙΟΣ..Εγω ετσι και αλλιως δεν ειχα επιλογη,ο διορισμος μου στην πολεμικη αεροπορια,με αναγκασε να αλλαξω πολη και αναγκαστικα να φυγω απο την αεμ.ηθελα πολυ παντως να παραμεινω στην ΑΕΜ,μεχρι που ειχα σκεφτει να μεινω στην ομαδα και να ερχομαι καθε εβδομαδα,αλλα εκ των πραγματων δεν ηταν δυνατον
ΧΡΗΣΤΟΣ..Η αποφαση μου το να φυγω απο την ΑΕΜ μονο ευκολη δεν μπορεις να την χαρακτηρησεις,ομως πλεον επρεπε να κοιταξω το μελλον μου και που θα εξασφαλιζα ενα εισοδημα,(ισως και μονιμο)και αυτη η δυνατοτητα μου δοθηκε,γνωριζουμε ολοι μας την κατασταση της χωρας μας και οτι δουλειες δεν υπαρχουν,οποτε ηταν δικοπο μαχαιρι για μενα,δεν ειχα αλλη επιλογη και ετσι επελεξα να παω και ευτυχως προς το παρον δεν το μετανιωσα..
10.Τι σημαίνει ΑΕΜ για σένα?
ΜΑΡΙΟΣ....Η ΑΕΜ ηταν ενα ξεχωριστο κομματι για εμενα,περασα 2 αξεχαστες χρονιες,και ειδικα η πρωτη χρονια.ειναι μια ομαδα μια ιστορια,και λυπαμαι πολυ που τοσα χρονια δεν εχει καταφερει να ανεβει στις επαγγελματικες κατηγοριες,ειμαι πεπεισμενος ομως,οτι συντομα θα πετυχει τον στοχο της,και θα ειναι εκει που τις αξιζει.ελπιιζω στο μελλον να φορεσω παλι αυτην την φανελα.
ΧΡΗΣΤΟΣ...Το εχω ξαναπει σε αλλες συνεντευξεις και θα το λεω ακομη,η ΑΕΜ ειναι ομαδα της καρδιας μου,απο την πρωτη χρονια που υπεγραψα δεθηκα πολυ με αυτη την ομαδα και αναδειχτηκα απο την ΑΕΜ ,παντα αυτο που ηθελα ηταν να πανηγυρισω με την φανελα αυτη την ανοδο στης επαγγελματικες κατηγοριες γιατι αυτη η ομαδα αξιζει πολλα με την ιστορια που εχει και τον κοσμο που εχει...η ΑΕΜ ειναι κατι ξεχωριστο για μενα και ευχομαι στο μελλον να ξαναφορεσω αυτη την φανελα..
11. Με μία λέξη χαρακτηρισέ μου τους πιο κάτω..
ΜΑΡΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Πλακίδας Μαρ. η Χρ.......ανθρωπος για τα δύσκολα............ η ψυχη της ομαδος.
Γκασούκας Κώστας.............. Απροβλεπτος ................... ταλεντο..
Πλακίδας Θ.........................ηγέτης................................ ο γκολτζης...
Τρίκαρδος.........................μιά ιστορία............................. βαρια φανελα..
Τσάμης Σπ...................... Αρχηγος ............................... ο ηγετης..
Καρατζογιάννης Γιώρ...........Ποδοσφαρικο ειδωλο.............μεγαλος προεδρος.

Μέρης Γιώργ..............γεννημένος γενικός αρχηγός.........ο ψυχολογος..
Σας ευχαριστούμε για τις απαντήσεις σας ,και για την προσφορά σας στην ΑΕΜ,και ελπίζουμε κάποια ημέρα να ξαναδούμε τα..........δίδυμα...να αγωνίζονται με την φανέλα της Α.Ε.Μεσολογγίου..