Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Ο νεαρός Αθ.Παλιάτσας μιλάει για το ταξίδι στον χώρο του ποδοσφαίρου!!!!


ο νεαρός Μεσολογγίτης ποδοσφαιριστής της ομάδος Νέων του Παναιτωλικού
Αθαν.Παλιάτσας απαντά στα ερωτήματα του http://mesologgisport.blogspot.gr/
1. Ποιος αθλητής είναι το είδωλο σου;
Α.Π...Ζινεντίν Ζιντάν.Τον θαυμάζω σαν ποδοσφαιριστή για την αντίληψη και την τεχνική του αλλά και σαν προσωπικότητα.
2. Τι θα άλλαζες στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο;
Α.Π...Θα ήθελα οι ομάδες να χρησιμοποιούν περισσότερο μικρούς ταλαντούχους παίχτες
3. Το μεγαλύτερο σου όνειρο;
Α.Π...Να παίξω επαγγελματικά ποδόσφαιρο και να ζήσω αξιοπρεπώς την οικογένειά μου.Μετά οι επιτυχίες θα ήταν ό,τι καλύτερο αν έρχονταν.
4. Αν δεν είχε γίνει ποδοσφαιριστής, τι θα ήθελες να ήσουν;
Α.Π..Κάτι σχετικό με φυσιοθεραπεία,αλλά και πάλι στον χώρο του ποδοσφαίρου
5. Ποιος είναι ο κολλητός σου στον χώρο του ποδοσφαίρου;
Α.Π..Έχω πολλούς φίλους στα τόσα χρόνια που παίζω,αλλά ιδιαίτερη σχέση έχω με τον πρώην συμπαίχτη μου Γιώργο Νικολόπουλο.
6. Ποιον θεωρείς καλύτερο αγώνα στην καριέρα σου;
Α.Π..Σίγουρα το περσινό παιχνίδι με την ΕΠΣΑιτ/νίας που νικήσαμε στο 88' την ΕΠΣΑρτας εκτός έδρας με γκολ δικό μου και πήραμε την πρώτη θεση
7. Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι πάνω σου, τι θα ήταν αυτό;
Α.Π....Θέλω να βελτιώσω την εκρηκτικότητα μου,και δουλεύω πάνω σ'αυτό.
8. Κρατάς αρχείο με τα όσα γράφονται για σένα;
Α.Π..Ναι,ό,τι βρίσκω από φωτογραφίες και άρθρα τα κρατάω αρχείο.
9. Αν η ζωή σου γυριζόταν σε ταινία, ποιος ηθοποιός θα ήθελες να σε ενσαρκώσει;
Α.Π...Ράσελ Κρόου,γιατί βγάζει πολύ ψυχική δύναμη στις ταινίες του,όπως στον "Μονομάχο"

10. Ποιος είναι ο ήρωας των παιδικών σου χρόνων;
Α.Π.Δεν είχα κάποιον ήρωα,μόνο πρότυπα,όπως ο Ζιντάν πχ.
11.Τι είναι ο Γ.Ο.Μεσολογγίου για σένα?
Α.Π...Είναι η ομάδα που έβαλα τις πρώτες βάσεις μου στο ποδόσφαιρο,έκανα τους πρώτους μου φίλους και πήρα πολλές σημαντικές εμπειρίες που θα με βοηθήσουν στο μέλλον
12.Πως ηταν η πρώτη σου χρονιά στην ομάδα U-17 του Παναιτωλικού και ποια ειναι η γνώμη σου για τις ομάδες Νέων των ομάδων της Super League?
Α.Π....Δόξα τω Θεό ήμουν υγιείς και μπόρεσα να έχω μία γεμάτη χρονιά από παιχνίδια.Ακόμη,πιστεύω δούλεψα σωστά,οπότε κρίνω την χρονιά θετική γενικά.Το επίπεδο είναι αρκετά καλό στο πρωτάθλημα Νέων και χρειάζεται δουλειά και υπομονή για να καθιερωθείς ,να κάνεις την διαφορά και να ανέβεις στην επαγγελματική ομάδα.
Ευχαριστούμε τον νεαρό ποδοσφαιριστή και του ευχόμαστε καλή πρόοδο τόσο στο σχολείο ,οσο και στο ποδοσφαιρο..