Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Η ΣΟΦΙΑ ΓΡΥΛΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΣΠΟΡ



Το mesologgisport επικοινώνησε με την όμορφη διαιτητή από την Κρήτη Σοφία Γρύλου και μας μίλησε για την καριέρα της στο χώρο του ποδόσφαιρου και την διαιτησία

Σοφία καλησπέρα θα ήθελα να σε ρωτήσω πως πήρες την απόφαση να ασχοληθείς με την διαιτησία ?Aπο πολύ μικρή ηλικία έπαιζα ποδόσφαιρο..Η αγάπη μου γι αυτό ήταν τόσο μεγάλη όπου στην ηλικία των 15 ετών ασχολήθηκα ενεργά με τη γυναικεία ομάδα του Εργοτελη όπου ήμουν και ο πρωτεργάτης για την ίδρυση της.Και λίγο αργότερα ήρθε η πρόταση από την Εθνική Ομάδα όπου υπήρξα βασικό στέλεχος ώς τερματοφύλακας της εθνικής των Νεανίδων,Γυναικών καθώς και της Ολυμπιακής Ομάδας του 2004.
Μετά την αποχή μερικών χρόνων από το χώρο λόγο σπουδών και με την προτροπή φίλων το μικρόβιο του ποδοσφαίρου μέσα μου άρχισε να ξαναζωντανεύει.Κ έτσι αποφάσισα ν ασχοληθώ με τη διαιτησία χωρίς δεύτερη σκέψη.
Σε ποια κατηγορία σφυρίζεις αγώνες αυτή τι χρονική στιγμή ?
Εδω κ τρία χρόνια στο τοπικό στην Ε.Π.Σ Ηρακλείου και είμαι βοηθός Δ εθνικής!
Σε αυτά τα χρόνια που είσαι στο χώρο της διαιτησίας έχεις σκεφτεί ποτέ να τα παρατήσεις…?
Αν είχα σκοπό να παρατήσω τη διαιτησία δεν θα την ξεκινούσα καν!Σιγουρα ο χώρος που έχω διαλέξει είναι αρκετά δύσκολος όμως αγαπώ το ποδόσφαιρο τόσο ώστε να μην με κάνει να σκάφτομαι τίποτα αρνητικό γύρω από αυτο!Οσες δυσκολίες κ αν προκυψουν.Ειμαι στα πρώτα μου βήματα κ σιγά ευελπιστώ να ανεβώ όσο ψηλότερα γίνεται!

Σου έχει συμβεί κάτι περίεργο ή παράξενο στους αγωνιστικούς χώρους ?
Κάτι παράξενο δεν θα το έλεγα αλλά έχει πολύ πλάκα όταν ακούς διάφορες ατάκες του τύπου «κοπέλα μου τι γυρεύεις εδώ? Εσύ είσαι μόνο για τα κομμωτήρια. και τα σαλόνια» . Είμαι όμως σίγουρη ότι στη πορεία θέλοντας και μη θα συναντήσω διάφορα γεγονότα. Θα ακούσω λόγια που δεν θα είναι και τα καλύτερα αλλά είμαι όμως προετοιμασμένη να τα αντιμετωπίσω με χιούμορ.

Πως θα σου φαινόταν κάποια μέρα να σφύριζες ένα ματς μεταξύ Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού ?
Ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μελλον!Σε μια τέτοια πρόταση δεν θα έλεγα όχι :-)

Και κλείνοντας Σοφία θα ήθελα να μου πεις πως βλέπεις την Εθνική μας στο EURO 2012 ?
Μέχρι τώρα από τους αγώνες που έχω παρακολουθήσει δεν έχω ξεχωρίσει κάποιο από τα υποτιθέμενα φαβορί(ΔΑΝΙΑ-ΟΛΛΑΝΔΙΑ 1-0) όποτε με λίγη προσοχή κ με λίγη παραπάνω προσπάθεια μπορεί να πάει καλά η ομάδα μας!Διαθετει καλό υλικό και πιστεύω σ αυτήν την εθνική εγώ με τη σειρά μου εύχομαι καλή επιτυχία!Ευχαριστουμε την Σοφια και της ευχομαστε τα καλυτερα στην καριερα της και να φτασει οσο ψηλοτερα γινεται....