Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Αποχαιρετά το Αίγιο ο Παύλος Ανωγιάτης

Έκλεισε ο κύκλος του Παύλου Ανωγιάτη στο Αίγιο, καθώς ο ποδοσφαιριστής που πρόσφερε πολλά στον Παναιγιάλειο και σε άλλες ομάδες της Αιγιάλειας, ετοιμάζεται για άλλες πολιτείες.

Ο Ανωγιάτης αγωνιζόταν μέχρι πρότινος στην Ακράτα.


Το γνωστοποίησε ο ίδιος μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο facebook:

«Μετά από 23 χρόνια σε λίγες μέρες ένας μεγάλος κύκλος τις ζωής μου στο Αίγιο κλείνει για κάπου αλλού. Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου από την πρώτη στιγμή με κάνατε να νιώθω Αιγιώτης και έτσι νιώθω. Εχω αναπτύξει δυνατούς δεσμούς με το Αίγιο που θα υπάρχουν πάντα. Δεν ξέρω αν έδωσα πολλά ή λίγα άλλα, όλα ήταν αληθινά. Όπως πήρα πολλή αγάπη και σεβασμό από όλους και αν κάποιους τους στεναχώρησα τους ζητάω συγνώμη. Ήταν μεγάλη μου τιμή που έπαιξα στην ομάδα της καρδιάς μου τον Παναιγιάλειο. Καλή χρονιά σε όλους με αγάπη και υγεία».

WWW.PELOP.GR