Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Γιώργος και Μπάμπης Κάκκος : «Ευχαριστούμε τους φίλους του Αλικυρναικού και του Αμφιλόχου και τις ομάδες»

Μπορεί τα αδέλφια , Μπάμπης και Γιώργος Κάκκος να μετακόμισαν στην ομάδα του Παναμβρακικού Μπούκας, ωστόσο δεν ξέχασαν τις προηγούμενες τους ομάδες [Αμφίλοχο και Αλικυρναικό],και αποδίδουν δημόσιες ευχαριστίες, και  να δείχνουν για ακόμη μία φορά  το ήθος που τους διακρίνει και εκτός γηπέδων....

 Μπάμπης Κάκκος : <<Ευχαριστώ πολύ τον Αμφίλοχο για την δυνατή χρονιά που μου προσέφερε, τους συμπαίκτες και προπονητές μου και την διοίκηση που με αγκάλιασε σαν δικό της παιδί. Φεύγω έχοντας κάνει μόνο φίλους και εύχομαι στην ομάδα ότι καλύτερο για το νέο πρωτάθλημα.>>
.
Γιώργος Κάκκος:<<Ευχαριστώ τον Αλικυρναΐκό που για 3 συνεχόμενα χρόνια ήταν η ποδοσφαιρική μου στέγη,μια στέγη που μαζί με τους συμπαίκτες και προπονητές μου ποτίσαμε με αίμα και ιδρώτα για να την κρατάμε ψηλά.Ευχαριστώ την διοίκηση που με στήριξε όλα αυτά τα χρόνια,τους συμπαίκτες μου,τους προπονητές μου και ιδιαίτερα τους φιλάθλους Σ.Φ.Α που φώναξαν το όνομά μου ρυθμικά τόσες φορές.Φεύγω σαν φίλος με το μυαλό και την καρδιά μου πάντα πίσω και εύχομαι στην ομάδα του Αλικυρναΐκού να διεκπεραίωση με επιτυχία τους στόχους της νέας χρονιάς .Εις το επανιδείν.>>