Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΤΣΟΥΚΗΣ: Έκκληση για βοήθεια – Πρέπει να σταθούμε ΟΛΟΙ δίπλα του

Τον πιο δύσκολο αγώνα της ζωής του δίνει τους τελευταίους 6 μήνες ο νεαρός ποδοσφαιριστής του ΑΠΣ Ζάκυνθος, Λεωνίδας Κουτσούκης.

Έχει διαγνωστεί με οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία και χρειάζεται να μεταφερθεί σε εξειδικευμένο κέντρο στη Βοστώνη για μεταμόσχευση μυελού των οστών, εκεί όπου θα έχει τη δυνατότητα να θεραπευτεί. Για το λόγο αυτό κι επειδή τα έξοδα είναι τεράστια, ζητάει τη βοήθεια ΟΛΩΝ μας!!!
Αναλυτικά το κείμενο του Λεωνίδα
«Με λένε Λεωνίδα Κουτσουκη και είμαι 21 ετών .Αγαπώ το ποδόσφαιρο και τα 2 τελευταία χρόνια αγωνίζομαι για την ομάδα της Ζακύνθου ….Δυστυχώς εδώ και κάποιους μήνες έχω διαγνωστεί με οξεία λεμφοβλαστικη λευχαιμία..Πρέπει να μεταφερθώ σε εξειδικευμένο κέντρο στη Βοστώνη για μεταμόσχευση μυελού των οστών εκεί όπου θα έχω τη δυνατότητα να θεραπευτώ..
Η οικονομική δύναμη της οικογένειάς μου δεν επαρκεί για τη νοσηλεία μου για αυτό σας ζητώ να μου προσφέρετε ότι μπορείτε ώστε να παλέψω για να κερδίσω το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό μου αγώνα αυτόν της διάσωσης της ίδιας μου της ζωής. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων ….!!!
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΡΙΘ.ΛΟΓ/ΣΜΟΥ 345/557171-55 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗΣ ΛΑΜΠΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΙΒΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ GR9101103450000034555717155 ΚΩΔ. SWIFT ΤΡΑΠΕΖΑΣ (BIC) ETHNGRAA».

zante-sport.blogspot.gr