Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Ο δρόμος προς την ποδοσφαιρική καριέρα

Ο δρόμος προς την ποδοσφαιρική καριέρα
Για να μπορέσουν τα παιδιά σας να κάνουν ποδοσφαιρική καριέρα θα πρέπει να κάνουν πολλές θυσίες αλλά και να εφαρμόσουν 30 σημαντικά σημεία:




  1-Μετά την πάσα κάνω εκρηκτική κίνηση.
 2-Παίζω το 1-2 με το συμπαίκτη μου την κατάλληλη στιγμή.
 3-Παίζω γρήγορα - 1ο κτύπημα (αν είναι δυνατό).
 4-Παίζω σαν να με περνά ηλεκτρικό ρεύμα (παίζω γρήγορα και εκρηκτικά).
 5-Πασάρω στο συμπαίκτη μου στο πόδι του που είναι μακριά από τον αντίπαλο.
 6-Όταν μου πασάρουν προσπαθώ στο 1ο κτύπημα της μπάλας να απομακρυνθώ από τον αντίπαλο.
 7-Παίζω πάντα με πάθος, νεύρο και δύναμη.
 8-Έχω εξαιρετική τεχνική με την μπάλα (την ελέγχω με κλειστά μάτια και το κεφάλι ψηλά).
 9-Είμαι δε θέση να χρησιμοποιώ και τα 2 πόδια εξίσου καλά.
 10-Κάνω πολλές προσποιήσεις, ελιγμούς, αλλαγές κατευθύνσεων και ντρίπλες με τέλεια τεχνική.
 11-Συνεργάζομαι αρμονικά με τους συμπαίχτες μου και επικοινωνώ χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις.
 12-Δε χάνω εύκολα την μπάλα-ξέρω να την καλύπτω.
 13-Εφαρμόζω τα τρίγωνα και το ρόμβο στο παιχνίδι μου.
 14-Ξέρω ανά πάσα στιγμή ποια είναι η θέση μου στο γήπεδο (σωστή τακτική).
 15-Εφαρμόζω επιθετική άμυνα.
 16-Αμύνομαι σωστά με ισορροπία, εξυπνάδα και σωστές κινήσεις, χρησιμοποιώντας το μπλοκ, το τάκλινγκ, τα πλάγια βήματα και άλλες αμυντικές τεχνικές.
 17-Εφαρμόζω το overlap.
 18-Προσφέρω αλληλοβοήθεια και αλληλοκάλυψη.
 19-Δίνω θάρρος στους συμπαίχτες μου - ποτέ δεν τους κάνω παρατήρηση.
 20-Είμαι προσωπικότητα-ηγέτης μέσα στο γήπεδο σε όποια θέση κι αν παίζω.
 21-Μπορώ να συμμετέχω σε οποιονδήποτε σύστημα μου ζητήσει ο προπονητής π.χ. 4-4-2, 4-4-1, 4-4-1-1, 4-5-1, 4-3-3 κτλ.
 22-Δουλεύω σκληρά στην προπόνηση και στο σπίτι.
 23-Γνωρίζω και εφαρμόζω όλους τους κανόνες που αφορούν στο ποδόσφαιρο.
 24-Σέβομαι τους αντιπάλους και τους διαιτητές.
 25-Εφαρμόζω το τίμιο παιχνίδι και το «Ευ Αγωνίζεσθαι».
 26-Κάνω καθημερινά στο σπίτι ασκήσεις δύναμης π.χ κοιλιακούς, ραχιαίους, κάμψεις και σκουάτ.
 27-Τρέφομαι σωστά εφαρμόζοντας υγιεινή διατροφή.
 28-Εφαρμόζω τις υγιεινές συνήθειες που μου ανέφερε ο προπονητής μου.
 29-Κοιμούμαι τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.
 30-Μένω μακριά από το ποτό, το τσιγάρο και τα ναρκωτικά.