Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Ποδσφαιριστής ετών... 75!


Εν ενεργεία ποδοσφαιριστής ετών 75! Ο Ντίκι Μπόργουιθ, είναι ένας παππούλης που δεν λέει να αποχωριστεί το ποδόσφαιρο, ο χαρακτηρισμός του παλαίμαχου δεν του ταιριάζει και συνεχίζει να αγωνίζεται με τη φανέλα τοπικής ομάδας του Ντόρσετ!



Γεννήθηκε την ίδια χρονιά με τους Τζακ Τσάρλτον και Ρέι Γουίλσον, οι οποίοι είχαν κατακτήσει το Μουντιάλ το 1966 και αυτό είναι το 63ο σερί έτος που παίζει μπάλα.
«Παίζω ποδόσφαιρο από 12 ετών», τόνισε αρχικά σε συνέντευξή του.
«Η αλήθεια είναι ότι έχω χάσει λίγη από την σπιρτάδα μου, όμως το μυαλό μου παίρνει ακόμα γρήγορες στροφές. Τα πόδια μου, όπως και τα γόνατά μου, αντέχουν. Ποτέ μου δεν έχω αποβληθεί σε αγώνα. Λατρεύω να… μυρίζω το χορτάρι, όσο πιο συχνά μπορώ», πρόσθεσε
sportygossip.com