Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Ενας νεαρός συμπατριώτης μας [κατάγεται από τα Κλεισορρευματα.]ανοίγει τα ποδοσφαιρικά του φτερά στον Πειραιά...

 Συνέντευξη:Σπήλιος, ο Πύργος της Νίκαιας!

Σπήλιος Γιώργος: Ένα όνομά που συζητιέται έντονα στον Πειραιά και όχι μόνο… Συναντήσαμε τον νεαρό ακραίο μπακ χαφ της ΑΕ Νίκαιας στο γήπεδο μετά την προπόνησή της ομάδας του.

Ένα παιδί ευγενικό χαμογελαστό και ιδιαίτερά αγαπητό. Μας έκανε εντύπωση  η ευγένεια, η σεμνότητά και  το πόσο προσγειωμένο μπορεί να είναι ένα παιδί 18 ετών.

Ας γνωρίσουμε τον Σπήλιο Γιώργο...











Μετά από ένα χρόνο επιστρέφεις και πάλι στο πειραϊκό ποδόσφαιρο. Πώς βλέπεις αυτή την επιστροφή σου;

«Ναι  μετά την φυγή μου απο τους Νέους του ΙΩΝΙΚΟΥ όπου  ήμουν βασικό μέλος της ομάδας Νέων που αγωνιζόταν  στο Πρωτάθλημα της Β Εθνικής. Ήταν κάτι που έγινε όταν η ομάδα  του Ιωνικού είχε  τα γνωστά προβλήματα και το συγκεκριμένο καλοκαίρι   δεν ξέραμε αν   θα  κατέβει η ομάδα  και  σε πιο πρωτάθλημα θα αγωνιστεί.

Αποφασίσαμε με την οικογένειά μου να είμαι σε ομάδα κοντά στην περιοχή  που κατοικώ για να δώσω βάρος και στα μαθήματα του σχολείου και στο φροντιστήριο γιατί ήταν η τελευταία χρόνια στο  λύκειο και   μεταγράφηκα στο Χαϊδάρι.  Μια  χρονιά  που   ποδοσφαιρικά  θα έλεγα χαμένη, λόγο  του οτι  απο τα μέσα   της  περιόδου   (μετά τον Γενάρη) σταμάτησα κάθε ποδοσφαιρική δραστηριότητα και  αφοσιώθηκα  στην προετοιμασία  των πανελλήνιων εξετάσεων εν μέρη δικαιώθηκα  γιατί  θα πρέπει να ομολογήσω οτι αν και δεν ήμουν απο τους μαθητές που θα τους έλεγες καλούς  κατάφερα  να περάσω   σε σχολή. Εδώ θα ήθελα   να ευχαριστήσω   τους καθηγητές μου στο φροντιστήριο ΣΧΗΜΑ ΛΟΓΟΥ στο Αιγάλεω  για  την βοήθεια τους… Όμως να σας πω οτι  το τρίμηνο αυτό   δεν σταμάτησα ούτε μια στιγμή  να μην ασχολούμαι με τον αθλητισμό. Προετοιμαζόμουν για  σχολές ΤΕΦΑΑ και  καταλαβαίνετε…

Το καλοκαίρι συζητούσα με διάφορες ομάδες  των Αθηνών  αλλά και   της περιφέρειας για να ενταχθώ   σε αυτές… Όμως   σημαντικό η μάλλον καταλυτικό ρόλο  για μένα  στο  να  έρθω στην ΑΕ ΝΙΚΑΙΑΣ.  Έπαιξε  το γεγονός  ότι  στην ομάδα  ασχολείται στη διοίκηση  ο πατέρας  μου και  θα  ήταν ψέμα  να πω  οτι δεν με επηρέασε   στο να έρθω στην Νίκαια.»

Στην ΑΕ Νίκαια, πως είναι τα πράγματα; Εσύ πως νιώθεις εδώ;

"Νομίζω  ότι  όλα αυτά  τα καλά  λόγια που εισπράττουμε από όλον τον ποδοσφαιρικό Πειραιά   δεν είναι τυχαία… Μια οικογένεια που  αγκάλιασε  όλους τους ποδοσφαιριστές  της.  Ένας προπονητής  που  πάνω απ όλα είναι άνθρωπος ο κ. Μωυσιάδης.  Ποδοσφαιρικά   είναι προπονητής που πιστεύει πολύ στα νέα παιδιά  και  δίνει την δυνατότητα  σε κάθε έναν από εμάς  να βγάλει  ότι μπορεί περισσότερο  μέσα στον αγωνιστικό χώρο."

Πως  βλέπεις  την μέχρι τώρα πορεία της ομάδας στην Α’ Πειραιά;

«Η ομάδα αν και  νεοφώτιστη στην κατηγόρια δεν έχει εισπράξει  μέχρι στιγμής οτι  επιδεικνύει  μέσα στους αγωνιστικούς  χώρους. Είμαστε μια ομάδα νεανική πολύ  με  διάθεση    να παίξουμε καλή μπάλα. Δεν μας βγαίνουν τα αποτελέσματά. Αν και έχουμε πετύχει σημαντικές νίκες, έχουμε εξίσου και σημαντικά άτυχα αποτελέσματα. Η απειρία  είναι  πιστεύω απο τα μείον της ομάδας μας. Δεν μπορέσαμε  να διαχειριστούμε  τα παιχνίδια  μέχρι τέλους όπως θα έπρεπε…

Π.χ  σε παιχνίδια όπου η ομάδα  είχε καθολική υπέροχη  δεν καταφέραμε να στείλουμε την μπάλα στα δίχτυα των αντιπάλων ή ένα τελευταίο παράδειγμα  το παιχνίδι με τον Εθνικό  όπου   δεχτήκαμε γκολ στο 92.»


Με την ευκαιρία που ανάφερες το παιχνίδι  με τον Εθνικό. Οι άνθρωποι της ομάδας σου φωνάζουν  για   το συγκεκριμένο  παιχνίδι  οτι   αδικήθηκαν  τη διαιτησία. Ποια είναι δίκη σου γνώμη;

"Είναι  αρχή μου   να μην σχολιάζω διαιτησίες  και  δεν θα το κάνω ούτε τώρα. Έτυχε  στο συγκεκριμένο  παιχνίδι   να  γίνουν  οι αμφισβητούμενες φάσεις έγινα μακριά από εμένα  και  δεν είχα άμεση  οπτική επαφή.

Η διαιτησία είναι ένα κομμάτι πολύ σοβαρό  στο άθλημά μας  που πιστεύω   ότι συνεχώς   βελτιώνεται. Βλέπουμε να  βγαίνουν αξιόλογοι  νέοι  διαιτητές  Μην ξεχνάμε άλλωστε, ό,τι άνθρωποι είναι κι αυτοί  που πρέπει  να σε κλάσματα δευτερολέπτου  να πάρουν αποφάσεις.  Αυτό  που πιστεύω  είναι  να  γίνουν καλύτερες  σχολές  διαιτησίας και  με  πιο αυστηρά κριτήρια  να επιλέγονται αυτοί που θα σφυρίζουν τα παιχνίδια.  "


Πως βλέπεις τη συνεχεία της ΑΕ Νίκαιας;

"Πιστεύω  ότι η ομάδα θα τερματίσει  σε μια καλή θέση  γιατί  έχει  τα Φόντα. Μέχρι τώρα   ο  θεός της μπάλας δεν μας φέρθηκε με τον καλύτερο τρόπο… Πιστεύω  ότι αυτό   δεν  θα συνεχιστεί μέχρι τέλος.  Άλλωστε και εμείς  απο τα λάθη μας μαθαίνουμε!"

Πώς βλέπεις το επίπεδο των συμπαικτών σου στην ομάδα;

"Θα ήθελα  να σταθώ καταρχήν  στα παιδιά της ομάδας  που όπως σας είπα στην αρχή   είναι στην πλειοψηφία τους νεαροί στην ηλικία μου  και αυτό ίσως μας κάνει να νοιώθουμε πιο άνετα όλοι…  Αλλά  και  στην βοήθεια  που προσφέρει στην ομάδα   ο  μεγάλος   της ομάδας  Ο Μάξμιμος  Κατικαρίδης, ένας ποδοσφαιριστής  που έχει καταπιεί πολλά  χιλιόμετρα  σε ολα τα ποδοσφαιρικά γήπεδα  της Ελλάδας.

Ένας  ΚΥΡΙΟΣ  των  Ελληνικών   Γηπέδων που  στα  37 του  έχουμε την τιμή  να είναι συμπαίκτης μας. Κύριος   στα αποδυτήρια, Κύριος μέσα στους αγωνιστικούς χώρους. Πιστεύω  ότι   είναι   το  απολυτό  παράδειγμα  για εμάς τους νεαρούς ποδοσφαιριστές."

Μπορείς  να ξεχωρίσεις κάποιους από τους συμπαίκτες σου σαν ποδοσφαιρικές αξίες;

"Όλοι είναι καλοί ποδοσφαιριστές   και είμαι  τυχερός  που φέτος αγωνίζομαι μαζί τους. Δεν θέλω να πω ονόματα συμπαικτών μου… Είμαι όμως σίγουρος ό,τι πέντε – έξι από τους συμπαίκτες μου είναι για μεγαλύτερες κατηγορίες και  εύχομαι  ο χρόνος να με δικαιώσει…"




Ας επιστρέψουμε σ’ εσένα. Πώς βλέπεις το ποδοσφαιρικό σου μέλλον;

"Ποτέ  δεν μπορείς  να καθορίσεις το μέλλον σου  και ειδικότερα   στο ποδόσφαιρο,  πολλά μπορούν  να συμβούν  και να στραβώσει κάτι την τελευταία στιγμή ή και το αντίστροφο. (π.χ. ένας τραυματισμός και διάφορα άλλα) Γι’  αυτό  καταρχήν αυτό  που εύχομαι  είναι   να υπάρχει υγεία  και αν είναι να έρθει  κάτι καλύτερο   καλώς να έρθει… Σαφώς και έχω φιλοδοξίες να παίξω σε μεγαλύτερες ομάδες."





Συγκαταλέγεσαι στους πιο γρήγορους αμυντικούς του πειραϊκού ποδοσφαίρου. Ποια είναι τα υπόλοιπα που σου προτερήματα;

"Το  ότι  είναι ένα πλεονέκτημα η ταχύτητα μου  είναι…  Όλοι  οι ποδοσφαιριστές  έχουν πλεονεκτήματα… π.χ. Εγώ είμαι γρήγορος ο άλλος είναι καλός στο κεφάλι ή στην τεχνική. Σημασία έχει  να βελτιώνεσαι  καθημερινά   στα πλεονεκτήματα σου  και  στις αδυναμίες σου. Το παλεύω καθημερινά αυτό..."

Τι ομάδα είσαι στο ελληνικό πρωτάθλημα;

"Είμαι   οπαδός   ομάδας  που  δεν της  αξίζει η κατάσταση  που βρίσκετε  αυτή την στιγμή   στο Ελληνικό ποδόσφαιρο. Είμαι ΑΕΚ, μία ομάδα με μεγάλη ιστορία… Θέλω να πιστεύω οτι θα επανέλθει  στη θέση που της αξίζει.  Βλέπετε   οι κοινωνική  και οικονομική κρίση   δεν αφήνει αδιάφορο   και το ποδόσφαιρο μας,  που είναι άλλωστε κομμάτι της κοινωνίας μας..."

Ποιους θα ήθελες να ευχαριστήσεις, για τη μέχρι στιγμής πορεία σου;

"Θα ήθελα να ευχαριστήσω έναν νεαρό προπονητή  που με ξεχώρισε απο το εφηβικό  του Ιωνικου  και μου έδωσε φανέλα βασικού στην ομαδα Κ.20 του Ιωνικού,  τον κ. Βερύγο Μανώλη  και τον κ.  Μωυσιάδη, τον  προπονητή μου  τώρα   στην ΑΕ Νίκαιας  και εύχομαι  όλοι οι νεαροί ποδοσφαιριστές  να βρουν μπροστά τους έναν Μωυσιάδη…"
sportactive.gr