Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Νταλακούρας: "Υπάρχει μέλλον στον Παναιτωλικό"


Στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος Νέων της Football League, (Σάββατο 10/11), αναφέρθηκε ο προπονητής Νέων του Παναιτωλικού, Γιάννης Νταλακούρας, μιλώντας στο acadimies.gr. Η ομάδα του Έλληνα τεχνικού στο πρώτο παιχνίδι επιβλήθηκε με το εντυπωσιακό 9-0 του Παναιγιάλειου, στο Αίγιο και μπήκε με το δεξί στις φετινές αγωνιστικές της υποχρεώσεις.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Γιάννης Νταλακούρας:

-Η πρεμιέρα σας στο φετινό πρωτάθλημα Νέων ήταν απολύτως πετυχημένη. Ποιες είναι οι πρώτες σας εντυπώσεις;

"Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να επικρατήσουμε με ένα τόσο μεγάλο σκορ. Βέβαια για να είμαι ειλικρινής, δεν γνωρίζω σε τι επίπεδο βρίσκεται φέτος η ομάδα των Νέων του Παναιγιάλειου, ενώ μπορώ να μιλήσω μόνο για την δικιά μου ομάδα. Εμείς στο πρώτο μας παιχνίδι ήμασταν εξαιρετικοί και πιστεύω πως αυτό θα έχει και συνέχεια.
Όσον αφορά στις εντυπώσεις μου από την οργάνωση του πρωταθλήματος, μόνο θετικά μπορώ να πω και να τονίσω πως αξίζει να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο γιατί το μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου ανήκει σε αυτά τα παιδιά".

-Πως αξιολογείται το φετινό υλικό στην ομάδα σας;

"Βρίσκομαι για δεύτερη συνεχή χρονιά στην ομάδα Νέων του Παναιτωλικού και αυτό δείχνει πως οι άνθρωποι του συλλόγου έχουν εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου.
Η δουλειά που κάνουμε είναι πολύ καλή. Προσπαθούμε να εντάξουμε στο δυναμικό παιδιά από όλο τον Νομό Αιτωλοακαρνανίας, έτσι ώστε να μην χάσουμε κάποιο ποδοσφαιριστή που αξίζει. Θα ήθελα επίσης να αναφέρω πως έχουμε στις τάξεις μας και ποδοσφαιριστές που προέρχονται από άλλα μέρη της Ελλάδας.
Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημενος από όλα όσα έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα. Μεταξύ άλλων να αναδείξαμε αυτά τα δύο χρόνια αρκετούς παίκτες και τρεις από αυτούς έχουν προωθηθεί στο αντρικό τμήμα. Οι προσωπικές μου φιλοδοξίες είναι εφάμιλλες με αυτές του Παναιτωλικού.
Ελπίζω να μείνω για μεγάλο χρονικό διάστημα στον πάγκο του συλλόγου και να συνεχίσω το έργο μου".

Συνέντευξη στον ΑΝΤΩΝΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ
Επιμέλεια: ACADIMIES.GR