Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Γκαγκάτσης: Έτοιμος να κάνω αλλαγές


Διατεθειμένος και έτοιμος να προχωρήσει σε αλλαγές στο ελληνικό ποδόσφαιρο δήλωσε ο Βασίλης Γκαγκάτσης, εν όψει των εκλογών της ΕΠΟ, που είναι προγραμματισμένες για τις 6 Οκτωβρίου.

«Θα πρέπει να υπάρξει μία τεράστια παρέμβαση αλλαγής πραγμάτων στον χώρο, την οποία είμαι έτοιμος να κάνω» τόνισε -μεταξύ άλλων- ο εκ των υποψηφίων για την προεδρία, ο οποίος στη συνέχεια υπογράμμισε πως η «παράγκα» διαλύθηκε το 2001 με την εκλογή του.

Γιατί ο Βασίλης Γκαγκάτσης διεκδικεί και πάλι την προεδρία;

«Η βασική αρχή είναι ότι μου το ζήτησαν οι ενώσεις και μου το ζήτησαν μετά από τριάμισι χρόνια, γιατί θεώρησαν ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο αυτήν τη στιγμή έχει φτάσει στα όριά του και θα πρέπει να υπάρξει μία τεράστια παρέμβαση αλλαγής πραγμάτων στον χώρο, την οποία είμαι έτοιμος να κάνω. Το σκέφτηκα πάρα πολύ, μου το ζήτησε περίπου το Πάσχα ένας μεγάλος αριθμός ενώσεων σε μία συνάντηση που είχαμε και ομολογώ ότι δεν πέταξα από τη χαρά μου, αλλά, επειδή αγαπάω το ποδόσφαιρο, που μαζί με την οικογένειά μου είναι όλη μου η ζωή, και επειδή βλέπω πράγματα που συνέβησαν μετά την αποχώρηση και τα οποία δεν με εκφράζουν και νομίζω ότι δεν εκφράζουν κανέναν Έλληνα φίλαθλο, αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα με γνώση του τι θα συναντήσω. Έκανα λάθη και μάλιστα πάρα πολλά στη θητεία μου. Αυτά τα τριάμισι χρόνια, όμως, που είμαι εκτός, ήταν ένα διάστημα μεγάλης περισυλλογής, έκανα την αυτοκριτική μου, αναγνώρισα τα λάθη μου, τα μέτρησα, διδάχθηκα από αυτά και θεωρώ ότι είμαι σε μία κατάλληλη ωριμότητα. Είδα τα πράγματα πιο ανθρώπινα, κάτι που δεν με άφηνε να δω η νομή της εξουσίας και έτσι αποφάσισα να κατέβω πάλι. Βασική αρχή του να είμαι εκ νέου υποψήφιος ήταν τα κακώς κείμενα του ποδοσφαίρου που έχουν φθάσει σε υπερβολικό σημείο».

Μιλάτε για πρόθεση συνολικής αλλαγής στο ποδόσφαιρο. Τι προτίθεστε να αλλάξετε;

«Θεωρώ ότι πρέπει κανείς να ασχοληθεί σοβαρά με τη βία. Και τι δημιουργεί τη βία; Δύο από τις βασικές γενεσιουργές αιτίες είναι η διαιτησία με την καχυποψία του κόσμου και η Αθλητική Δικαιοσύνη, οι δύο πυλώνες στους οποίους βασίζεται η αξιοπιστία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Αν αυτά τα δύο πράγματα δεν προσπαθήσουμε να τα αλλάξουμε εκ βάθρων, δεν έχουμε κάνει τίποτα».

Έχετε συνδεθεί με ένα κομμάτι του παρασκηνίου του ελληνικού ποδοσφαίρου που ονομάστηκε «παράγκα». Τι απαντάτε σε αυτό;

«Είναι γεγονός ότι υπήρξε μια ανώμαλη περίοδος που ίσως έχει τα κατάλοιπά της ακόμη και σήμερα, υπάρχει μια καχυποψία στον κόσμο ότι όλα είναι στημένα. Αυτή, όμως, η ανώμαλη περίοδος τελείωσε το 2001 που ανέλαβα πρόεδρος. Αφήνω στον κόσμο να αναρωτηθεί το γιατί. Όποιος θέλει να συζητήσουμε και για τις δικές μου ημέρες, αλλά δεν θα απολογηθώ εγώ για τα προ του 2001 που δεν ήμουν πρόεδρος και ήμουν γενικός γραμματέας. Το 1997 που εκλέχτηκα γραμματέας, με αυτά που συνέβαιναν είχα την επιλογή ή να παραιτηθώ ή να μείνω και να πολεμήσω αυτήν την κατάσταση και έπραξα το δεύτερο. Θυμηθείτε ότι, μόλις ανέλαβα πρόεδρος το 2001, όρισα την πιο πετυχημένη ΚΕΔ τότε με πρόεδρο τον κ. Μπίκα. Ας αναρωτηθεί ο κόσμος τι έγινε μετά το 2001».


mewsit.gr