Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Η επιστολή αποχώρησης του Γρηγόρη Πάνου




Ο διεθνής βοηθός διαιτητής Γρηγόρης Πάνου μια εβδομάδα μετά την μη επιλογή του στους νέους πίνακες απέστειλε στην ΚΕΔ την ακόλουθη δήλωση αποχώρησης:

"Αγρίνιο 14/08/2012

ΠΑΝΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΡΟΣ
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΕΠΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΚΕΔ/ΕΠΟ


Κύριε Πρόεδρε

Με την παρούσα επιστολή σας γνωστοποιώ ότι μετά την μη επιλογή μου στον πίνακα των βοηθών διαιτητών της SURER LEAGUE για την ποδοσφαιρική περίοδο 2012-13 αποχωρώ από την ενεργό δράση.

Πιστεύω ότι η συνεχή συμμετοχή μου στον πίνακα βοηθών της ανώτερης κατηγορίας από το 1997 καθώς και η επιβράβευσή μου με την επιλογή στον πίνακα των Διεθνών Βοηθών από το 2006 ήταν αξιοπρεπής και σε επίπεδο αντάξιο της τιμής που μου έγινε τα τελευταία 15 χρόνια. Η προσπάθεια μου είχε σαν στόχο την απονομή δικαιοσύνης στον αγωνιστικό χώρο και την ελαχιστοποίηση των λαθών μου σ’ αυτόν. Βέβαια η εξάλειψη ήταν αδύνατη αφού είμαι άνθρωπος και χαρακτηριστικό του ανθρώπινου είδους είναι τα λάθη. Γι’ αυτό με την παρούσα επιστολή ζητώ την κατανόηση τους για τα λάθη που δυστυχώς δεν μπόρεσα να αποφύγω.

Ευχαριστώ τις ηγεσίες της ΕΠΟ καθώς και τις εκάστοτε ΚΕΔ/ ΕΠΟ που από το 1997 με τιμούσαν συνεχώς με την επιλογή μου.

Ευχαριστώ τον Σύνδεσμό μου που από εκεί, λαμβάνοντας τις κατάλληλες ηθικές αξίες και διαιτητική γνώση από κορυφαίους του είδους, ξεκίνησε αυτό το όμορφο ταξίδι.
Επίσης και τους συναδέλφους μου σ’ αυτόν που η συνεργασία μας στα τοπικά πρωταθλήματα, κι όχι μόνο, με βοήθησε να βελτιωθώ και να εξελιχθώ διαιτητικά.

Ακόμα τους συναδέλφους μου που αγωνιστήκαμε στα εθνικά πρωταθλήματα που προσπάθησα, πάντα ειλικρινής και ‘‘ευθύς’ να έχω μαζί τους την καλύτερη συνεργασία. Το αποτέλεσμα ύστερα από 15 χρόνια παρουσίας πιστεύω τελικά ότι είναι θετικό. Ευχαριστώ και την ΕΠΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ καθώς οι εκάστοτε διοικήσεις της με βοήθησαν όπως άλλωστε κάνει με όλους τους διαιτητές της.

Τέλος ευχαριστώ την οικογένεια μου που πάντα ήταν στο πλευρό μου, ο σπουδαιότερος συμπαραστάτης, σ’ αυτή την προσπάθεια μου. Το κλάμα της 10χρονης κόρης μου, μόλις έμαθε για την μη επιλογή μου, και η αγκαλιά της συζύγου μου θα είναι πάντα χαραγμένα στη μνήμη μου, και θα μου επιβεβαιώνει την πίστη τους σε μένα κι αυτό είναι το σημαντικότερο βραβείο που έχω λάβει μέχρι σήμερα.

Τελειώνοντας δηλώνω ότι θα συνεχίσω να συμμετέχω στη διαιτησία από οποιοδήποτε πόστο που μπορεί να βοηθήσει τους νέους συναδέλφους και το χώρο γενικότερα.


Με εκτίμηση

ΠΑΝΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗΣ"