Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

ο Ταξιάρχης Φούντας είναι ένας παίκτης δικός μας και εχει όλα τα χαρακτηριστικά να πάει καλά στην ΑΕΚ...

Αναλυτικά τα όσα είπε: - Είναι η πρώτη προετοιμασία σου, όμως μετράς ήδη παιχνίδια με την πρώτη ομάδα. Φέτος αναμένεται να έχεις πιο σημαντικό ρόλο, είσαι έτοιμος να ανταποκριθείς σε αυτόν; "Πέρυσι έπεσα κατευθείαν στα βαθιά, δούλευα κάθε μέρα πολύ και φέτος τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα για όλους μας. Θα πρέπει να δουλεύουμε όλοι μαζί, συγκεντρωμένα και δυνατά. Θα κάνω το ίδιο και εγώ, θα δουλέψω δυνατά για να είμαι έτοιμος να παίξω όταν μου ζητηθεί και να καθιερωθώ στην ΑΕΚ". - Από σωματικής άποψης είσαι έτοιμος να αντεπεξέλθεις; "Ναι, νιώθω έτοιμος, αισθάνομαι ότι έχω πολλές δυνάμεις και σωματικά νιώθω πάρα πολύ καλά. Είμαι 100% έτοιμος. Θα δουλεύω σκληρά κάθε μέρα και στην πορεία θα δούμε τι τι μπορώ να πετύχω". - Τι σε συμβουλεύουν οι παλαιότεροι; "Μου λένε να δουλεύω, όσο πιο δυνατά γίνεται. Έχουν πάρει μία γεύση από πέρυσι και μου λένε ότι θα πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω για να τα πάω ακόμα καλύτερα". - Σε φοβίζουν οι μεγάλες διαφορές της εφετινής ΑΕΚ με την περυσινή; "Πέρυσι στην ομάδα υπήρχαν ως επί το πλείστον έτοιμοι παίκτες, πιο έμπειροι, ονόματα μεγάλα. Τώρα έχουν απομείνει μόνο 4-5 και τα πράγματα γίνονται δυσκολότερα, οι απαιτήσεις μεγαλώνουν. Ωστόσο δεν πρέπει να έχουμε φόβο, δεν πρέπει να μας απασχολεί ποιοι έχουν μείνει και ποιοι έφυγαν, αλλά το πως θα δουλεύουμε για να είμαστε πιο έτοιμοι". - Αισθάνεσαι ότι είναι απαραίτητη η παρουσία περισσότερων έμπειρων ποδοσφαιριστών προκειμένου να έχετε κι εσείς τη βοήθεια που πρέπει; "Ναι, αυτό είναι κάτι που σίγουρα το χρειαζόμαστε. Τα παιδιά που ήρθαν εφέτος και έπεσαν κατευθείαν στα βαθιά τους χρειάζονται τους παλαιότερους για να τα βοηθήσουν εκτός από αγωνιστικά και ψυχολογικά". - Διαπιστώνεις ότι έχουν άγχος; "Ναι διακρίνω άγχος, σε άλλους λιγότερο σε άλλους περισσότερο.; Πιστεύω ότι θα τους φύγει το άγχος αν και θα είναι εύκολο. Εμένα μου έφυγε πολύ δύσκολα. Όμως με τις προπονήσεις και τους συμπαίκτες μου, που μου έλεγαν ότι πάω καλά, ότι είμαι καλός παίκτης και ότι σίγουρα θα παίξω στην ΑΕΚ κάποια στιγμή, το άγχος μου έφυγε ολοκληρωτικά".