Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

θα την ζήλευαν πολλοί ,για τα αγωνιστικά της προσόντα!


πριν λίγους μήνες η Ακαδημία ποδοσφαίρου της ΑΕΜ ,δημιούργησε τμήμα γυναικών,και ηδη
18-20 ανταποκρίθηκαν και ξεκίνησαν προπονήσεις και έδωσαν και φιλικούς αγώνες.Μεταξύ
των κοριτσιών και η ταλαντούχα Ντίνα Μαρκουτσά,που τις θέσαμε κάποιες ερωτήσεις για το
γυναικείο ποδόσφαιρο και όχι μόνο...
1-Ποια θεωρείς ότι είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά σε μιά γυναίκα που ασχολείται με το ποδόσφαιρο?
.."ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ,ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ : ΕΑΝ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ..ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΤΙ.
2.Τι σε τράβηξε στους αγωνιστικούς χώρους?
..ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ.ΑΠ'ΤΑ 12 ΜΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΙΒΟ,ΜΕΤΑ ΒΟΛΛΕΥ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.EINAI KATI ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ.
3.-Τι σημαίνει για σένα το ποδόσφαιρο;
.."ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ"
4.-Τι σημαίνει για μία επιθετικό το γκολ;
..ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΩ ΚΙΟΛΑΣ,ΤΟ ΓΚΟΛ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ.Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΤΟ ΓΚΟΛ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΒΆΛΕΙ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΚΌΛ.ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ!!!
5.-Ποια είναι τα τρία πράγματα που θεωρείς ότι πρέπει να… προσέξεις από εδώ και στο εξής ώστε να γίνεσαι όλο και καλύτερη παίκτρια?
..ΤΑ 3 ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ:α)ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,β)ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ γ)ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΟΥ
6.Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι ενεργά με το ποδόσφαιρο; Ηταν κάτι που ήθελες από μικρή ή προέκυψε στην πορεία;
..ΕΝΕΡΓΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΟΤΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ Η ΟΜΑΔΑ(γιατι δεν μου δοθηκε αλλη ευκαιρια)ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ
7.ποιες συμπαικτριές σου ξεχωρίζεις και γιατί?
..2 ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ.Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ Η ΠΡΑΣΣΑ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ.ΜΕ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ Η ΣΟΦΙΑ Η ΚΑΡΑΜΑΝΟΠΟΥΛΟΥ-ΑΡΧΗΓΟΣ.ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΜΕ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΞΙΣΟΥ,ΣΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ"..
8.Με ποια σειρά θα έβαζες τα ακόλουθα και γιατί: Χρήματα, Οικογένεια, Υγεία, Καριέρα, Διασημότητα,ΑΕΜ,ΑΕΚ?
..1)ΥΓΕΙΑ:ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.2)ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ:ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ.3)ΑΕΜαρα:Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΓΑΠΩ.4)ΑΕΚαρα:Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ,ΤΡΕΛΗ ΠΟΡΩΣΗ.5)ΚΑΡΙΕΡΑ-ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΑ:ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ..6)ΧΡΗΜΑΤΑ:ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ.Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ..............
Αφου ευχαριστήσουμε την νεαρή παίκτρια της ευχόμαστε καλή επιτυχία σε αυτή και στις συμπαίκτριες σε αυτό που ξεκινάνε.