Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Μπάμπης Κάκκος αποχώρησε με ευχαριστήρια ανακοίνωση..




,
Ο Μπάμπης Κάκκος αποτελεί παρελθόν απο την ομάδα της Αμφιλοχίας και θέλησε να πεί το δικό του ευχαριστώ στους ανθρώπους της πρώην ομάδας του...

αναλυτικά
 ...Ύστερα από μια δυνατή και επιτυχημένη χρονιά στον Παναμβρακικο Μπούκας ανακοινώνω την αποχώρησή μου από την ομάδα.

Ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο της Μπούκας Μάρκο Φουρλανη που με εμπιστεύτηκε. Τους προπονητές μου που βοήθησαν εμένα και τους συμπαικτες μου να κατακτησουμε ένα δυνατό πρωτάθλημα και την άνοδο της ομάδας στην Γ Εθνική κατηγορία. Τους συμπαικτες μου που παλεψαμε ένα χρόνο μαζί για το καλύτερο με επιτυχία.

Τους φροντιστες και όλο τον κόσμο της Αμφιλοχίας και της Μπούκας που με στήριξε τις δύο μου χρονιές στην πόλη τους. Φεύγω σαν φίλος και κάνοντας μόνο φίλους.

Τέλος εύχομαι στο καινούριο ροστερ του Νέου Αμφιλοχου όπως και στον Νέο Παναμβρακικο Μπούκας ένα δυνατό και καλό πρωτάθλημα με σκοπό πάντα την κορυφή.

Μπάμπης Κάκκος