Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Ε. Παναγιωτίδη: «Νιώθω ιδιαίτερη τιμή για την βράβευση μου από την ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας»

 Η Ευαγγελία Παναγιωτίδη θα είναι ένα από τα πρόσωπα που θα τιμηθούν στην ετήσια εκδήλωση-κοπή πίτας της ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας το Σάββατο 11 Φεβρουαρίου.

 Η διεθνής Πρεβεζάνα παίκτρια του ΑΟ Τρίκαλα με αφορμή την βράβευση της από την ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας μίλησε αποκλειστικά στο sportime24.gr
Αναλυτικά οι δηλώσεις της Ευαγγελίας Παναγιωτίδη στο sportime24.gr:

Νιώθω ιδιαίτερη τιμή για την βράβευση μου από την ΕΠΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ-ΛΕΥΚΑΔΑΣ .

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου για την στήριξή τους ,στην πορεία που έχω διανύσει και διανύω. Φυσικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον προπονητή μου, τον κύριο Γιώργο Λουλέ και τα υπόλοιπα μέλη του ΑΟ ΤΡΙΚΑΛΑ, για την στήριξη και την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Η ομάδα μου για μένα αποτελεί την δεύτερη οικογένεια μου, καθώς υπάρχει εξαιρετική συνεργασία και αλληλοσεβασμός μεταξύ μας.

Ακόμα να ευχαριστήσω τους προπονητές μου, κύριο Χρίστο Κίστη[Θεσπρωτός], κύριο Γιάννη  Γουλή [Μεσολόγγι 2008] και την κυρία Κοντομίχη Καλομοίρα[Ατρόμητος Α.] για την πολύ καλή  συνεργασία και τις σημαντικές γνώσεις που αποκόμισα

Τέλος να ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία πάνω από όλα.

Σας ευχαριστώ πολύ.
sportime24.gr