Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

Στον Εθνικό Φιλιππιάδας ο Αποστόλης Τσιούνης (φωτο)

Παίκτης του Εθνικού Φιλιππιάδας είναι  ο 24χρονος επιθετικός Αποστόλης Τσιούνης. Ο ψηλόσωμος επιθετικός, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από την ΑΕ Μεσολογγίου, στον οποίο είχε μια πολύ καλή σαιζόν στο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής με 28 συμμετοχές και 13 γκολ.

Ο 24χρονος Αποστόλης Τσιούνης, πάντως, δεδομένης και της πολύ καλής του παρουσίας στη Γ΄ Εθνική είχε προτάσεις και από άλλες ομάδες αλλά προτίμησε τον Εθνικό Φιλιππιάδας.
Ο παίκτης έχει αγωνιστεί με επιτυχία τα τελευταία χρόνια σε Ακαρνανικό Φυτειών – Νέους Παναιτωλικού – Εκπαιδευόμενος Παναιτωλικό – Ελαιόφυτο – Τηλυκράτη – Αμφίλοχο και ΑΕ Μεσολογγίου.
Ο Τσιούνης θα βρει στην ομάδα της Φιλιππιάδας και δυο πρώην συμπαίκτες του που τους συνδέει και ένα πρωτάθλημα το 2012-2013 στην Δ Εθνική με την ΑΕ Μεσολογγίου, τους Αλέξανδρο Δάρδα και Παναγιώτη Μακρή.
Τις πρώτες του δηλώσεις στο PrevezaSports.gr, έκανε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Εθνικού Φιλιππιάδας, Αποστόλης Τσιούνης. Ο νεαρός επιθετικός τόνισε χαρούμενος για τη μεταγραφή ενώ στόχος του είναι να καθιερωθεί στην ομάδα και να εκπληρώσει μαζί με τους συμπαίκτες του τους στόχους του Εθνικού. Είπε συγκεκριμένα: «Είμαι πολύ χαρούμενος με την μεταγραφή μου στον Εθνικό Φιλιππιάδας. Ήρθα σε μια ομάδα με αξιοζήλευτο κόσμο και πρωταγωνιστικούς στόχους. Στόχος μου είναι να καθιερωθώ στην ομάδα και να εκπληρώσουμε μαζί με τους συμπαίκτες μου τους στόχους του Εθνικού, αλλά και τους προσωπικούς μου στόχους. Ελπίζω ότι ο Εθνικός Φιλιππιάδας θα είναι ένα νέο ξεκίνημα στη καριέρα μου. Ευχαριστώ τη Διοίκηση του Εθνικού και τον προπονητή κ. Γιώργο Γιάννο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Θα προσπαθήσω πολύ για να τους ανταποδώσω και να τους ικανοποιήσω»
.prevezasports.gr/