Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

..Να σταματήσει ο βιασμός του ποδοσφαίρου...

Ο υποψήφιος για την προεδρεία της ΕΠΟ, Διονύσης Ψωμιάδης έστειλε την Τετάρτη (25/7) επιστολή προς τους προέδρους των Ενώσεων Ποδοσφαιρικών Σωματείων με την οποία εύχεται μεταξύ άλλων να σταματήσει ο βιασμός του αθλήματος από τα λαμόγια.

Αναλυτικά η επιστολή του Διονύση Ψωμιάδη προς τις ΕΠΣ:

«Κυρίες και κύριοι,

Μαζί με πολλούς άλλους εραστές του ποδοσφαίρου ξεκινήσαμε στην ένωση μας (ΕΠΣΜ) σχεδόν από το μηδέν και φτάσαμε σε ζηλευτό σήμερα σημείο. Σπείραμε το σπόρο και με τη συμπαράσταση και αγάπη όλων αλλά και βέβαια με τις αντιθέσεις και αντιπαλότητες που είναι φυσικό να υπάρχουν στο χώρο μας αναδείξαμε τα προβλήματα, αγωνιστήκαμε για την επίλυσή τους και δημιουργήσαμε ένα αξιόπιστο πρωτάθλημα ώστε τα παιδιά μας να αισθάνονται ότι υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται γι’ αυτά.

Το ποδόσφαιρο βέβαια για πολλούς είναι μεροκάματο, για άλλους ένα τεράστιο έσοδο, για μας είναι μόνο έρωτας, πρόκληση, περιπέτεια, καθήκον, αφού είμαστε ασυμβίβαστοι και ονειροπόλοι. Γνωρίζουμε βέβαια ότι είμαστε η μοναδική χώρα όπου άνθρωποι με μηδενική κοινωνική προσφορά βρίσκονται πάντα στο προσκήνιο. Και είμαστε η μοναδική χώρα όπου οι απατεώνες επιβραβεύονται και οι έντιμοι διώκονται.



Κυρίες και κύριοι,

το ελληνικό ποδόσφαιρο πάσχει. Η κλονισμένη αξιοπιστία του επαγγελματικού ποδοσφαίρου αλλά και η γενικότερη δημόσια συμπεριφορά των ανθρώπων που αποτελούν τη “βιτρίνα” του ποδοσφαίρου μας (πάντως, όχι των ποδοσφαιριστών) δημιούργησαν μια κακή εικόνα προς τα έξω, δίνοντας επιχειρήματα σε όσους εχθρεύονται το ποδόσφαιρο.

Ποτέ δεν έτρεφα αυταπάτες. Γνωρίζω ότι αρκετοί παράγοντες φωνάζουν πάντα για την κάθαρση στο ποδόσφαιρο αλλά ψηφίζουν την ακαθαρσία για να γίνονται οι “δουλειές” τους. Πιστεύω όμως ότι ίσως υπάρξει κάποια αλλαγή, γι’ αυτό δίνω τη μάχη μου. Και βέβαια το ζητούμενο δεν είναι να κερδίσω ή να χάσω. Ο Καζαντζάκης έγραψε ότι στη μάχη δεν ρωτάς αν νικήσεις ή αν νικηθείς. Μόνο πολεμάς για το μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου, που φαντάζει ζοφερό. Ένα ποδόσφαιρο που έχει γεννήσει γκάνγκστερς, μπράβους, ιδιοτελείς παράγοντες κ.α.

Εγώ παραμένω πιστός στις αρχές μου και ποτέ δεν θα ενδώσω στις επιθυμίες του κατεστημένου, πολιτικού και αθλητικού, αφού δεν έχω υποχρέωση σε κανένα, παρά μόνο στη συνείδησή μου. Είμαι ελεύθερος και απόλυτος άρχοντας του εαυτού μου. Έτσι θα συνεχίσω να πορεύομαι μέχρι το τέλος μου. Μέχρι να σταματήσει ο βιασμός του ποδοσφαίρου μας από τα λαμόγια.

Έγραψε ο Κ. Βάρναλης: “Φρόνιμα και τακτικά πάω με κείνον που νικά. Θα’ ναι μαζί σου οι νόμοι και η πλερωμένη γνώμη”. Εγώ δεν είμαι απ’ αυτούς. Δεν συμμαχώ με το νικητή αλλά με τον άνθρωπο που είναι ο πραγματικός νικητής.

Δεν έχω εισβάλλει στο ποδόσφαιρο μας θεωρώντας το εφαλτήριο για κοινωνική και οικονομική μου εξέλιξη και δυστυχώς, είμαστε η μοναδική χώρα όπου κάποιοι ρομαντικοί, όπως εγώ, καταστρέφουν την προσωπική, κοινωνική, επαγγελματική και οικογενειακή τους ζωή για να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο.

Για μένα το τελευταίο προσωπικό όνειρό μου είναι να τελειώσει η μεγάλη νύχτα αιχμαλωσίας του ελληνικού ποδοσφαίρου από το κατεστημένο. Να επανέλθει η Περιφέρεια γιατί χωρίς ισχυρή Περιφέρεια το ποδόσφαιρο μας αργοπεθαίνει. Επιθυμώ, λοιπόν, μια ομοσπονδία με αποκέντρωση και δημοκρατία. Με προοπτική και όραμα. Ψηφίστε τους ικανούς και τους καινοτόμους.

Διονύσης Ψωμιάδης
Υποψήφιος Πρόεδρος ΕΠΟ

Υ.Γ: Την επόμενη εβδομάδα θα σας σταλούν προτάσεις για αναδιάρθρωση και για αποκέντρωση των υπηρεσιών της ΕΠΟ».