Καλώς ήλθατε στο Ιστολόγιο του mesologgi-sport

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ Θ.ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ


Το mesologgisport.blogspot.com επικοινώνησε με τον έμπειρο αμυντικό του Παναιτωλικού Θανάση Παλαιολόγο και του έθεσε κάποια ερωτήματα για τον Παναιτωλικό για τον ίδιο και για την εθνική μας ομάδα..

Θανάση η χρόνια για τον Παναιτωλικό ξεκίνησε εντυπωσιακά στην αρχή ήταν στις πρώτες θέσεις σιγά όμως ήρθε η πτώση στην απόδοση του αλλαγή προπονητή γκρίνια από το κόσμο ..εσύ τι πιστεύεις πως οδήγησε σε αυτή τι πορεία που είχατε…?

Είναι γεγονός ότι ξεκινήσαμε εντυπωσιακά το πρωτάθλημα παίζοντας καλό ποδόσφαιρο κ μαζεύοντας αρκετούς βαθμούς....κανένας από εμάς δεν πίστευε στην αρχή του πρωταθλήματος ότι η ομάδα θα κινδυνεύει...ωστόσο αρκετές συγκυρίες δεν μας βοήθησαν καθόλου....η ψυχολογία μας έπεσε με αποτέλεσμα να μην έχουμε καθαρό μυαλό σε παιχνίδια που έπρεπε να πάρουμε απειρία μας κ οι πολλοι τραυματισμοι εκείνον τον καιρο μας στοιχισαν πολυ....κ δεν μπορέσαμε δυστυχως να διαχειριστούμε καλα την πολυ δύσκολη κατάσταση στην οποία βρισκόμασταν

Όλοι λένε πως ο Παναιτωλικό είναι από τα πιο οργανωμένα σωματεία στην Ελλάδα εσύ που το έζησες από μέσα τα πράγματα τα τελευταία χρόνια τι έχεις να μας πεις…?

Οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες...Είναι ένα πολύ νοικοκυρεμένο σωματείο....με πολύ καλή οργάνωση κ με όλους τους ανθρώπους της διοίκησης δίπλα στην ομάδα....βέβαια όλο αυτό τι πιστώνεται σε μεγάλο βαθμό ο κ.Κωστουλας που άλλαξε όλη την δομή της ομάδος οργανωτικα....βέβαια όλο αυτο δεν θα είχε σημασία αν δίπλα στην ομαδα δεν ήταν όλος αυτός ο πολυαριθμος κόσμος που ακολουθεί την ομαδα πίστα....μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η μεγάλη δύναμη της ομάδας είναι ο κόσμος της...

Εσύ σαν Θανάσης είσαι ευχαριστημένος με την απόδοση που είχες φέτος παντός πολύς κόσμος που έζησε από κοντά την ομάδα όλη τι χρόνια πιστεύει πως αδικήθηκες και θα έπρεπε να έχεις περισσότερο χρόνο συμμετοχής..εσύ τι πιστεύεις πως έφταιξε και είχες περιορισμένο χρόνο συμμετοχής ?

Είτε ήμουν ευχαριστημένος είτε όχι σημασία έχει ότι η ομάδα δεν κατάφερε να μείνει στην κατηγορία....στενοχωρήσαμε πολύ τον κόσμο μας κ τον πρόεδρο μας....ελπίζω να αλλάξει γνώμη κ να παραμείνει στο τιμόνι της ομάδος γιατί είναι αδιαμφισβήτητα ο καλύτερος πρόεδρος της ιστορίας της ομάδος...όσο αφορά τώρα αν αδικήθηκε η όχι .....εγώ είμαι επαγγελματίας οι προπονητές ήταν αυτοί που αποφάσιζαν αν θα παίξω η όχι.... Κ όταν μου έδιναν την ευκαιρία να παίξω έδινα την ψυχή μου για την ομάδα ανεξάρτητα αν έπαιζα 1 λεπτό η 90 η αν ήμουν καλός η όχι.....

Για τα σενάρια που γραφτήκαν πως εσύ έκανες προσφυγή εις βάρος του Παναιτωλικού τι έχεις να μας πεις ισχύει κάτι τέτοιο ?

Έπεισα πραγματικά από τα σύννεφα...στην ζωή μου δεν υπήρξα ποτέ αχάριστος η αγνώμων....η προσφυγή είναι μια ακραία αντίδραση ....δεν θα το έκανα στην ομάδα που έπαιξα 4 χρόνια κ δέθηκα πολύ ....κ απέναντι σε έναν πρόεδρο που ήταν πάντα κύριος απέναντι μας....απλά κάποιοι που θέλουν να λέγονται δημοσιογράφοι πριν βγάλουν μια
Είδηση καλό θα ήταν να έκαναν ένα Τηλεφωνο για να διασταυρώσουν την πληροφορία τους...η σχέση μου με την ομάδα κ τα μέλη της διοίκησης ήταν είναι κ θα παραμείνουν άριστες όπως βέβαια κ με τον φίλαθλο κόσμο της ομάδος...

Και κλείνοντας Θανάση θα ήθελα να μου πεις ποια πιστεύεις θα είναι η πορεία της Εθνικής μας στο EURO 2012 ?

Είναι ένα πολύ δύσκολο euro με πολυ καλές ομάδες κ χωρίς ξεκάθαρο φαβορι.....εύχομαι η εθνική μας να ανταποκριθει στις προσδοκίες όλων μας κ να μας κάνει υπερήφανους σε μια πολυ δύσκολη συγκυρία που περνάει η χώρα μας....της εύχομαι μέσα άπο την καρδιά μου καλη επιτυχία.....